75 PuFFFFy....:)

W końcu spróbowałam....uszyłam samodzielnie wkład do pufy i wypchałam go kulkami styropianowymi.
Oj lekko nie było....cały dzienny pokój ze mną na czele był w białych kulkach...
Jestem wdzięczna temu kto wymyślił odkurzacz:P



Ale miało być o pufach...powstały dwie sztuki....jedna dla chłopca, druga dla dziewczynki.
Puffy niedługo wylecą do Magdy i jej dzieci.
Mam nadzieję, że się sprawdzą:)

 * * *
Dwie odsłony jednego kącika:




Kolorowe kulki - cottonovelove.pl
Poduszka domek - zRęczna Robota
Lala - Patuhall
Pufa - hand made (cena 70zł)

Wersja black&white



Narzuta, puffa, poduszka-kropla - hand made
literka W - prezent
Poduszka sowa - prezent (malowana przez KAAN)

Która wersja bardziej Wam przypadła do gustu????

Pozdrawiam

Hally

Uwaga!
 Od  paru dni produkty Hally hand made są dostępne w sklepie Cottonovelove

75 komentarzy:

  1. świetne pufffyyyy! i poducha domek wpadł mi w oko ... :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poducha dziergana na szydełku wg moich wytycznych:) Mam straszną słabość do dziergańców:)

      Usuń
  2. Puffy są genialne! A białe kulki.... pamiętam jak w szkole językowej, w której prowadziłam zajęcia dla dzieci dzieciaki otowrzyły jedną taką pufę....biały badziew był wszędzie! Podejrzewam jak się męczyłaś z tym, żeby je upchnąć, a potem pufę zamknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te białe kulki to jakaś porażka...cały czas myślę czy nie ma lepszego sposobu na wypełnienie:P

      Usuń
  3. Każda wersja fajna choć mnie dziś urzekła ta w kolorze czerwonym i poducha dom genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona wersja jest zdecydowanie bardziej energetyczna:)

      Usuń
  4. Mnie to oczywiście czarno biała przypadła do gustu bardziej, ale czerwona też niczego sobie:0
    Podziwiam za cierpliwość w walce z kulkami, bo podejrzewam, że u mnie po chwili wszystko wylądowałoby w koszu;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEśli chodzi o kulki to cierpliwość jest konieczna...i opanowanie:P

      Usuń
  5. CUDNE PUFKI!!! A jeszce cudowniejsze jest to,że niedługo już będą u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja - mam nadzieje - nie bede muszal sprzatac po wypadku.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...liczę na to, że wypadku żadnego nie będzie...sprzątanie jest straszne:P

      Usuń
  7. Czerwona jest przepiękna. Dech mi zaparło. Rety dlaczego u nas tak ciasno????:((((((((

    OdpowiedzUsuń
  8. ale boooskie! Kobieto, Ty to masz gust i talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie są świetne! Dzieci miałyby ubaw z tymi kulkami oj miały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno...ale Franulek wtedy spał a Wice musiał co 5 sek przypominac o tym żeby nie ruszała worka z kulkami:P

      Usuń
  10. Po raz kolejny Cie podziwiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Black <3
    Padam do stóp za talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pufki rewelacyjne. Prosze o podpowiedz sie za nie zabrac. Od dawna mi sie takie marza. Powiem wiecej- mam juz nawet material.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...w necie można znaleść tutoriale jak uszyć. Najlepiej próbować....a na pewno się uda:)

      Usuń
  13. Hally powiem to znowu - jesteś genialna! Przepiękne jest to wszystko. Jak Leon ukończy etap ładowania się na wszystko i zaraz spadania z tego to zamawiam takie pufy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko te pufy są dostosowane do dzieci...mają do 20 cm wysokości....upadek z nich nie est groźny:)

      Usuń
  14. Pufy rewelacyjne! Nawet nie chcę sobie wyobrażać, ile musiałaś namęczyć się ładując te kulki w pufy :)
    Mnie podoba się bardziej kącik czerwony. Jest bardziej radosny i dziewczęcy. No i pięknie się wszystko zgrało z Bintą na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ładowania kulek w pufy wolę nie pamiętać...:P

      Usuń
  15. Pufy rewelacyjne. Bardzo je lubię i w wersji dla dorosłych i dla dzieci.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te pufy:) U mnie obecnie miejsca brak na nie...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hally powiem Ci, że po pierwsze płodna się zrobiłaś z tymi wpisami i nie nadążam czytać ale to dobrze:)))))) po drugie Ty robisz coraz piękniejsze rzeczy i stylizacje, to jest już pełen profesjonalizm Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo....Dziękuję:* Jak Ty już coś napiszesz to skrzydła rosną:)

      Usuń
  18. To znaczy, że Twoje ręce były w tym wkładzie umaziane :P A miałam pisać tylko mi nie do końca pasowało :)
    Puffffyy piękne! I bardzo podoba mi się ta zmiana aranżacji w zależności od rodzaju. Jesteś niczym profesjonalne studio Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmmm....dokładnie tym...ja nie kupiłam dokładnie kulek styropianowych ale jakąś mieszankę z takimi bardziej sprasowanymi. Podobno wtedy się nie ugniatają. No ciekawe. Badź co bądź wypychanie wkładu to wyzwanie:P
      I Dziękuję:*

      Usuń
  19. Wow.. Rewelacyjne! Idealnie by mi pasowała ta czarno-biała do nowego kącika Maksiola :P
    Kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy ty to wszystko robisz? Co chwilę cos nowego pokazujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dzieci śpią:)
      I chyba już doszłam do wprawy bo szycie idzie mi coraz sprawniej:)

      Usuń
  21. Po pierwsze moje gratulacje co do nowego miejsca sprzedaży :)
    Twoje uszytki są fantastyczne a która wersja mi się bardziej podoba - pojęcia nie mam bo mam słabość do czerwieni ale B&W też bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpis o bucikach bardzo przydatny-zważywszy na to ,że wczoraj pół Wrocławia obleciałam za podobnymi ,,skarpetkami,, ;)

    Pufy to fajny pomysł , zwłaszcza gdy teraz towarzystwo u córki się zagęszcza i wiecznie przesiaduje na podłodze...pozwolisz ,że zainspiruję męża ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rety, świetne! Zachciało mi się pufy! Jak mi po wakacjach jakaś kasa zostanie- zgłoszę się!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję miejsca godnego na te wszystkie cudowności :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pufy są fantastyczne! Podziwiam za dobre zarządzanie czasem wolnym. Mnie to ciągle nie wychodzi, mimo iż jestem mamą tylko jednego brzdąca! Jesteś bardzo zdolną babeczką :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super te puchy Ci wyszły.. czerwone bliższe memu sercu.. ale i czarno białe mnie urzekły!
    BUZIAKI :*
    DECU Style

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pufy. Obie bardzo fajnie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. this pagehis comment is here Homepagelink my review hereimage source

    OdpowiedzUsuń
  29. n9l57c3b96 w0l50x3i10 o1c97n5y23 t5x32r6q65 t7u61q3w26 r4i89m3k47

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne! Idealne do pokoju dziecka! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te puffy wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)