23 Kalendarz adwentowy :)

Zaczęłam myśleć o kalendarzu adwentowym...najwyższa pora....
Jak co roku zapomniałam wcześniej o zbieraniu pudełek po zapałkach...nie zbierałam też rolek po papierze toaletowym....jakoś je na bieżąco zużywaliśmy na trąbki, lornetki, biedronki, kręgle i inne takie albo po prostu lądowały w śmieciach.
W moim folderze z napisem "Kalendarz Adwentowy" nazbierało się różnych różności..ale zdecydowanie postawię w tym roku na papier:))))
Inspiracje kalendarzy, które szczególnie ujęły mnie swą prostotą:))





Ten co prawda szyciowy ale można zastąpić papierem:)





Suuuper...ale torebki większe :)




Gdy już mamy kalendarz gotowy potrzebujemy zadań do niego.
Mnóstwo świetnych propozycji u Olgi TUTAJ 
I TUTAJ pokaźna lista:))

A co do środka???
Najlepiej jakieś drobiazgi:)))























Filcowe jedzenie, które można wylicytować u Magdy:)))
Kupując cały zestaw mamy kilka torebeczek z głowy:P
My swój zestaw mamy i spisuje się rewelacyjnie:)


Oprócz tego mogą być gumki do włosów, widziałam ładne w Dino ułożone w kształt lizaka,  ładny grzebyczek, kubeczek ciastoliny...., książki, kolorowanki (zapakowane osobno)
Każda torebeczka/pudełeczko nie musi mieć prezentu...może mieć np tylko cukierka lub jakiś owoc, orzechy ziemne, włoskie:)))

A Wy robicie kalendarz adwentowy????

Pozdrawiam

Hally


















23 komentarze:

  1. Ja też planuję zrobienie takiego kalendarza. Będę go robić po raz pierwszy. Dziękuję za inspiracje :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje myśli dzisiaj również krążą wokół kalendarza! ;)) Ale trafiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hally, myślałam że w tym roku kalendarz adwentowy darujemy sobie z racji wieku Olki, ale już oznajmiła że nie będzie tak łatwo.
    Dobrze ,że zostawiłam ubiegłoroczne koperty ;)
    Kiedyś robiłyśmy papierowe rożki, do których oprócz podobnych gadżetów jak powyżej, chowałam skarpetki, spinki z reniferami, obrazki z aniołkami, płytę z kolędami dla dzieci. Pozwoliłam sobie podlinkować nasze pomysły, mam nadzieję że nie będziesz miała mi tego za złe.
    -2013-
    http://home-fragrance-unknown.blogspot.com/2013/12/kalendarz-adwentowy.html
    -2011-
    http://home-fragrance-unknown.blogspot.com/2011/12/mikoajki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w tym roku raczej kalendarza nie będzie, ale inspiracje zapisuję na przyszły rok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. my nigdy nie robiliśmy takiego kalendarza i chyba nie prędko zrobimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy najbardziej mi sie podoba taki klimatyczny :) A zwierzatka gumki mamy i Maria za nimi szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My jeszcze nie robiliśmy i dalej czekam, aż Ben będzie wiedział "o co kaman" :) w przyszłym roku sobie zrobimy

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas pozostanie zeszłoroczny, woreczki z numerkami :) W każdym postać do szopki, modlitwa, w każdym będzie zadanie i coś pysznego, z tymże coś pysznego razy dwa.
    Żadnych zabawek u nas w woreczkach nie ma :)
    Tylko pomysłów na zadania nie mam jeszcze :)
    Super wpis mi się najbardziej nr 1 podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje! Zastanawiam się, czy robić w tym roku, bo przeraża mnie trochę wizja podwójnego szykowania niespodzianek. W ubiegłym roku Franuś był "niekumaty" i tylko Stasiu korzystał, a w tym muszę naszykować dla jednego i drugiego. Hally, a Ty wrzucasz po dwa do jednej paczuszki, na spółkę czy może co druga paczka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robimy, robimy tzn. jest jeszcze w proszku ale inspiracji w głowie pełno tylko czasu mało. Mam za to troszkę drobiazgów do niego, w zeszłym roku królowały słodycze w tym do zadań królować będą "pierdoły" ;) Co do formy kalendarza, to wszystkie, które pokazałaś są super ale mnie w tym roku szczególnie urzekł ten: http://www.homeonthehill.pl/2014/11/pomys-nakalendarz-adwentowy.html <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Ja dodam jeszcze naklejki,tatuaże,branzoletke,kolczyki,jojo,kauczuk ,mini lakier do paznokci i lupę

    OdpowiedzUsuń
  12. Robimy :) Zbieramy materiały i jak juz wszystkie beda to skladamy kalendarz. Do srodka pierdolki przerozne. Zadan raczej nie bedzie, bo przewidziec, co nas spotka w grudniu... Ehh. Teraz wszyscy chorujemy. Mam nadzieje, ze w grudniu wrocimy do przedszkola, a ja bede w stanie chociaz obiad ugotowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarz to podstawa. W tym roku też postawiłam na papier, ale czy zdążę go dokończyć to już niestety niewiadoma ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co roku planuję zrobić kalendarz adwentowy i jakoś do tej pory tego nie zrobiłam. Może Twoje inspiracje mi pomogą i w końcu dostanę jakiegoś natchnienia. Piękne te kalendarze, a im prostsze tym piękniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie robię, ale synek zwyczajnie jeszcze na to za mały. Za to w przyszłym roku poszaleję :-D W tym będę się zajmować głównie dekoracją do świąt: pierniki, ozdoby na ścianę i inne duperele.
    Ale te gumki do mazania w kształcie zwierzaków bardzo przypadły mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zachęcam do zrobienia kalendarza dobrych uczynków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W zeszłym roku postawiliśmy na zadania adwentowe i mini słodkości ....
    czy w tym roku podobnie? cały czas zastanawiam się ....
    choć zegar bije tik tak...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kalendarze, każdy znajdzie cos dla siebie, rowniez podobają mi sie propozycje drobiazgów jakie można w nich schować. Ja nawet o tym nie pomyslałam i poupychalam drobne słodycze ale opcja z drobnymi przyborami bardzo mi sie podoba.
    U mnie dzis rownież adwentowy kalendarz w troszkę innej wersji, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skorzystamy z pomysłu nr 1 przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)