35 Pokój dzieci po zmianach:)

Pokój dzieci przeszedł małą rewolucję:) 
Meble zmieniły swoje ustawienie...przybyło co nie co...i najważniejsze: Franulek zmienił łóżko na "dorosłe":)))

Poprzednia wersja pokoju tutaj...która bardziej Wam się podoba???





PrzeKlejki Chmurki od Cali Mali - super rozwiązanie dla niezdecydowanych:)
Poster z Pandą od Piotrofscy
Koszyk w chmurki - można kupić u mnie:)


Poduszki na Franulka łóżku hand made by me i poduszka domek zRęcznaRobota
Krzesło na metalowych nogach Galvano Technica, na drewnianych kupione tutaj
Puszki na parapecie to DIY...puszki po mleku plus okleina:P
Pojemniczki na kredki można kupić u mnie:)


Pufa też mój wyrób:)


Lampka chmurka - prezent
Lala- Patuhall
Plakat z alfabetet od Lupio, warto śledzić ich na fb bo pojawiają się promocje:)))



Maskotka Alberta z sh
Poduchy hand made by me
Poduszka radio - Mama Sokole Oko



Na fb już są wyniki rozdania Reniferkowego:)

Pozdrawiam

Hally



35 komentarzy:

  1. Ta wersja bardziej mi się podoba ! <3 Cudny pokój! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana, bardzo śliczny pokoik. My mamy zamiar robić pokoik naszej Zosi i mam nadzieję, że nie będziesz zła jak ukradniemy pomysł na ściany od Was ?? :)
    Powiedz mi jeszcze jaki jest duży ten pokoik dzieciaczków?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdluzsza sciana ma prawie5m..ta krotsza 3,5m;)

      Usuń
  3. Teraz podoba mi się jeszcze bardziej :) Ma fajny kształt i mogłaś dzieciom wydzielić dwa super kąciki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie teraz jest! Bardziej poukładany i przestronny się wydaje. No i dzieciaczki mają swoje kąciki wydzielone. Super!
    Swoją drogą, marzy mi się taki duży pokój dla Mateusza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistosci jest bardziej przestronnie niz poprzednio;)

      Usuń
  5. Hally, było pięknie ale teraz jest Bomba! Bardzo mi sie podoba :-) Ile Twoj Franulek już ma i jak mu sie śpi na dorosłym łóżku? Pytam, bo mój Franio 18 mscy kończy i powoli myślimy o zmianacha ale teraz to chyba jeszcze za wcześnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja Franulkowi zmienilam.lozko jak mial dokladnie 19m-cy;) sam mnie do tefo niejako zmusil bo juz nie chcial sam zasypiac w lozeczku;) Spi w tym lozku bez problemu od początku;)

      Usuń
  6. Pięknie i taki przestronny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój Twoich dzieciaków jest cudowny. My nad naszym cały czas pracujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie jest, oryginalnie i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokoik jak z bajki! Radio świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie obie wersje sie podobaja, tak jak i dwie wersje kolorystyczne jednego łóżeczka bardzo fajny pomysl :)
    Zazdroszcze tego jednego dodatkowego pokoju , jak nam juz taki przybedzie to nie wiem jak my maluchy namowimy na przeprowadzke :)
    Chyba beda spaly na jednym wspolnym hihi :)
    A Franulek od poczatku tak bez problemu z Wiki w pokoju, bez Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy tutaj mieszkamy to bez problenu..jakos tak wyszlo ze nowe nieszkanie i nowy pokoj rowna siw spaniu bez rodzicow;)

      Usuń
  11. Lubię Twój styl i jak zwykle inspirujesz :) Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Achy i ochy! Z takiego pokoju nie chciałoby mi się wychylać nosa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper :)) Baardzo podobaja mi sie zmiany w pokoju :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten pokój!! Jest oryginalny, włożyłaś w jego urządzenie mnóstwo serca. Mogę go oglądać na okrągło. Twoje dzieciaczki to szczęściarze Halinko. Pozdrawiam Was serdecznie :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny pokój ! Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach! Przepiękny! Chciałabym taki pokoik dla moich smerfów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ! świetne wyczucie kolorów.

    zapraszam czasem do mnie www.figlujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny pokój, ma świetny układ okno-drzwi, ile ma m2?
    Maskotka Alberta z SH - Zazdroszczę! :-)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. napisałam się jak głupia a on mnie jak anonima potraktował :( a ja się tak rozpłynęłam tutaj i rozckliwiłam he he, suma sumarum napisałam ze przepięknie,ze kilku rzeczy zazdroszczę i ze domówię pewnie za jakiś czas podusię auto, radio <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten pokoik to idealny przykład jak można urządzić wnętrze dla dwójki dzieciaków funkcjonalnie (nawet szafa się mieści!) i gustownie (te wszystkie piękne dodatki!).

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny pokoik:) A czym dok ladnie sa oklejone te puszki po mleku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)