5 Choinka z kinder jajek i popcornu :)

Wiem,że już dawno po Świętach....ten post miał się tu pojawić wcześniej,tuż zaraz po zrobieniu poniższych zdjęć ale nie było mi tu zupełnie po drodze.
Ostatnimi czasy mam coraz mniejszą potrzebę pisania tutaj, nie ciągnie mnie tak jak wcześniej, rozważałam zamknięcie bloga ale z drugiej strony od czasu do czasu mam ochotę coś tu zamieścić....tak na pamiątkę, więc zostawiam sobie otwartą furtkę :))))
Bo po cichu liczę na to, że będę miała Wam w tym roku co pokazywać...:)
Ale póki co cichooo szaaaa.... :)

Ten rok był dla nas pełen skrajnych emocji...tych dobrych i tych złych....pełen chwil radości i tych pełnych smutku....
Przybył nam jeden domownik i pomimo tego, że funkcjonowanie z nim nie zawsze jest łatwe to nie mogę sobie przypomnieć jak to było bez niego...
Przed nami Nowy Rok pełen nowych wyzwań, planów i zwykłych dni....
Nie robię nigdy postanowień noworocznych....i w tym roku również ich nie robiłam...po prostu mam swoje plany i liczę na to,że uda mi się je zrealizować:)

 * * *

Nasza zeszłoroczna już choinka nie była idealna, zaczęła gubić igły już pierwszego dnia....:P
Takiej marnego drzewka jeszcze dotychczas nie mieliśmy...

Żartowałam, że jaki rok taka choinka...czasem życie też się nam zaczyna sypać ale jakoś,mimo wszystko trwamy:)









Wszystkim moim czytelnikom na Nowy Rok życzę duuużo zdrowia, miłości, spokoju ducha, spełnienia małych i dużych marzeń i czerpania z życia garściami :)))

Pozdrawiam

Hally


5 komentarzy:

  1. Hally, życzę Ci powodzenia, nie tylko w Nowy Rok, ale w całym nowym roku :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też czasami nie jest po drodze do blogowego świata, zastanawiałam się nad zamknięciem bloga a potem czuję brak czegoś i wracam i tak jestem ale juz dużo rzadziej ... Dlatego doskonale cię rozumiem ☺ Pozdrawiam noworocznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Łańcuch z popcornu ciekawy, choinka śliczna. A blogowaniem nie przejmuj się, ile dasz rady, tylko nie usuwaj
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh, wiele osób widzę powoli odchodzi od blogowania, spora liczba blogów, które chętnie podglądałam ucichły, Autorki zamilkły, wiele z nich bez słowa pożegnania. Smutne to bardzo, ale chyba taka kolej rzeczy, zmęczenie, wypalenie? potem już tylko sentyment pozostaje:) z postanowieniami noworocznymi mam dokładnie tak jak Ty:) Ozdoby choinkowe cudne:)

    Pięknego Nowego Roku, realizacji marzeń, planów, i oby wszystko układało się po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)