15 Mini sesja urodzinowa + (nie tylko) Jajo dinozaura - DIY :)

Franek kończy dzisiaj 5 lat :)
A to oznacza min tyle, że mój blog istnieje 6!!!! lat....aaaaaa....
Z tej okazji (urodzin Franka) zrobiłam wczoraj mini sesję zdjęciową...z założenia miała udawać tropikalny las i poszukiwania Dinozaurów :)
Wyszło nie do końca tak jak chciałam ale pamiątka zawsze jakaś jest :)















*  *  *
Nie od dziś wiadomo, że uwielbiam wszelkie prace manualne więc jaja do sesji zrobiłam sama:)
Właściwie to wykonałam je z myślą o dekoracji wielkanocnej i jako dodatek do wiosenno-wielkanocnych zdjęć :)
Wolę coś zrobić sama niż kupić gotowe....satysfakcja gwarantowana :)


Z racji tego, że dawno nie było DIY, a takiego w klimacie Świąt Wielkanocnych chyba nigdy, to najwyższa pora coś z tym zrobić :)

Do zrobienia jednej osłonki potrzebujemy:
-2 sz bandaża gipsowego (10cmx3m)
-balon nadmuchany na dowolną wielkość
-miseczka z wodą 


Bandaż tniemy na mniejsze kawałeczki...


Wkładamy do wody i odrazu nakładamy na balon zaczynając od góry. Balon można sobie położyć na czymś lub po prostu trzymać w ręce:) 
Formujemy w dowolny kształt :)



Na koniec całość wyrównujemy. Wystarczy mieć wygładzać mokrą dłonią tak aby gips pokrył siateczkę bandaża :)


Potem wystarczy już tylko przekłuć balon i odczekać do całkowitego wyschnięcia.



Moje schły około doby.
Gotowe skorupy można pomalować albo zostawić takie saute.
Mogą służyć jako osłonki na wiosenne kwiaty lub jako miseczki na czekoladowe jajeczka :)

Pozdrawiam

Hally


15 komentarzy:

  1. Świetna sesja. Pomysł z jajkami też ciekawy, nawet nie wiedziałam, że jest taki bandaż. Wszystkiego dobrego dla Franka, spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Frania :)
      Bliżej Świąt pojawi się arnżacja dziennego ze skorupami w roli głównej. Ja do niedawna też nie wiedziałm, że istenie cos takiego :)))

      Usuń
  2. No dobra, wygrałaś medal w kategorii najdłuższy tytuł :D ;)
    Buziaki dla Franka :* Przypomniałaś mi o tym, że jeśli za tydzień mam urodziny dziecka to może trzebaby już zacząć robić dekaracje? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Liczyłam na to :)
      Wiesz, jak się robi post 2w1 to tytuł też musi być podwójny :)
      Możesz zacząć robić..ja niby planów mam tysiące a potem i tak większości nie realizuję bo nie mam kiedy :)

      Usuń
    2. A zainspirowałaś mnie! Zamówiłam balony cyferkowe na cały rok dla wszystkich moich domowych jubilatów :D

      Usuń
    3. Super:)) Ja tez zawsze kupuje hurtowo :)

      Usuń
  3. Wow, świetnym pomysł z tym jajkiem DIY!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i fajna zabawa przy okazji :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, podpowiem że takie ,,wydmuszki,, traktowałam jak dekoracje wielkanocną. Do jajka wystarczy włożyć doniczkę, uzupełnić całość mchem, siankiem i mamy gotową oprawę stołu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak je planowowałam wykorzystac...obecnie mam w nich tulipany i hortensię...te dino-zdjęcia to tak przy okazji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaa znalazłam prostu z insta tu. No to powiem Ci że będę miała boski wazon oczywiście wszędzie Ciebie oznaczę. Pozdrawiam jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na jajo dinozaura ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)