29 Woreczki na lawendę

Już jakiś czas temu Kkasiulka poprosiła mnie o uszycie woreczków na suszoną lawendę.
Nigdy nie szyłam takiich woreczków...ba! nie mam nawet lawendy....
Kasia uświadomiła mi, że takie woreczki muszą być z naturalnej tkaniny, najlpeiej z lnu lub płutna.
Woreczki miały różnić się od siebie wielkością.
Nie mam pojecia jakie standardowo szyje się woreczki ale ja zrobiłam takie:



Dwa woreczki (13,5 x 18,5 i 14,5 x 24)z wyhaftowanym napisem "Lawenda", napis ozdobiony koronką.
Haft wykonała dla mnie Agnieszka :)))



Mały woreczek (13,5 x 17,5)
Ozdobą jest koszyczek z lawendą
Obrazek naniesiony na tkaninę metodą decupage.
Kiedyś, za czasów studenckich, zrobiłam kikanaście prac tą metodą, jednak nigdy nie na tkaninie.
Muszę nieskromnie przyznać że efekt jest świetny:)

Kolejny, nieco większy woreczek (16,5 x 22), ozdobiony jest tą samą techniką



Żałuję, że nie zrobiłam go dłuższego. Obrazek byłby lepiej widoczny tak jak w poniższym.
Ten woreczek jest największy (15 x 34) i najlepiej mi się udał.
Naszyłam na niego obrazek z pedem lawendy i napis. Całość ozdobiłam koronką.





Woreczki do zdjęć związałam kremowym sznureczkiem. Docelowo będą tasiemki w lawendowym odcieniu.

Co o nich sądzicie???
Pozdrawiam i dziękują za KAŻDĄ opinię:))))

Hally (Raczek)



29 komentarzy:

  1. śliczne:)
    ja mam właśnie taki jeden woreczek- dostałam w prezencie z Chorwacji chyba

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa cudowne ! :) szyj takich wiecej :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się takie nie przydadzą ale jak bedą zamówienie to chętnie:)

      Usuń
  3. Nie wiem na czym polega ta metoda ozdabiania tkaniny ale efekt jest piekny! A jak znosi pranie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prałam recznie na próbę i nie odnotowałam żadnych uszkodzeń. Nie polecam prać w pralce. O metodzie można poczytać tutaj: http://handmadepanib.blogspot.com/2009/02/decoupage-na-tkaninie-kurs-obrazkowy.html ja robiłam wg tego tutorialu. Wzór przenosiłam za pomocą medium.

      Usuń
  4. Szyj takie woreczki, bo są świetne :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!! I jeszcze ta koronka do której ja mam słabość, a decoupage Ci wyszedł ślicznie. Ja też ten temat liznęłam na studiach, ale nigdy nie zrobiłam na tkaninie, mało tego nigdy nie zrobiłam nic tak ślicznego. Dla mnie istne cuda :))) Lawenda to nie mój zapach ale dla takich woreczków bym się nawróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie robiłam. Ale jak Kasia poprosiła o woreczki to od razu pomyślałam o serwetkach które kurzyły się w pudełku na strychu. Tylko medium kupiłam:)
      Ty woreczki szyć potrafisz więc kupuj medium, serwetki i do roboty:)

      Usuń
  6. Świetne są, poza tym ten haft dopełnia całości :)

    Jeszcze tutaj się poskarżę, że maila nie dostałam ja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje woreczki są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozmiar wg uznania chuba się szyje.
    Twoje wyszły profesjonalne jak z kwiaciarni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę,. że nowa właścicielka będzie bardzo zadowolona ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne woreczki :) Baardzo ladnie Ci one wyszly :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnaś pokusić sie o jakiś tutorial - jak przenieść taki obrazek na tkaninę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja robiłam go wg tutorialu z innego bloga....podałam link w odpowiwedzi na komentarz SZYCIOTYP

      Usuń
  12. ja juz czuje ta lawendę sa cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i aż u mnie pachnie tą lawendą ... mam woreczki i pęczki powiązane sznureczkiem, bardzo ją lubię :)
    Twoje woreczki urocze bardzo :)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dla siebie też uszyję ale dla odmiany na suszone grzyby...lawendy nie posiadam:(

      Usuń
  14. Ojej! te woreczki są PIĘKNE!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hally, woreczki są urocze! Właśnie o takie mi chodziło :-) Trafiłaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)