23 Eco-akcja i licytacja:)))))

Staram się żyć ekologicznie...nie twierdzę, że na każdej płaszczyźnie jestem EcoMamą ale staram się:))))
Jednym z takich sposobów ekologicznego podejścia do życia jest korzystanie ze szmacianych toreb na zakupy...używanie jednorazówek (bo zdarza się że nie mamy przy sobie tej ekotorby) tak jak wielorazówek czyli aż się nie zniszczą.  Oto moja ulubiona torba:)
Wygrana kiedyś w Candy :))))




Przepraszam za to odwrócone zdjęcie albo pomimo tego że jest zapisane poprawnie bloger mi je odwraca...jak się da to poprawię:P
Wracając do tematu ekologicznego:)
Magda (Szminka w Kurniku) wpadła na fantastyczny pomysł Eco-akcji:)))
Magda u siebie napisała tak:
"Akcja jest prosta :)

23 stycznia wrzucamy na swojego bloga zdjęcie swoich  zakupów 

zapakowanych do eko torebek.

Obojętnie czy to z bawełny, papieru czy biodegradowalnych opakowań z włókien roślinnych.
Kto chce sie przyłączyć do akcji wpisuje w komentarzach adres swojego bloga czy fb ( nie jest to warunek konieczny) i 23 stycznia wszystkie zgłoszenia zbiorę do jednego wpisu wraz ze swoimi eko zakupami :)

Nie mam nagród, nie mam sponsorów ;) ale mam nadzieję, że przyłączycie się do akcji !!!"

Zgłoszenia wpisujemy pod tym postem
lub wysyłamy na maila  szminkawkurniku@wp.pl

ZAPRASZAM  serdecznie do wzięcia udziału w Eco-akcji:)))

Szminka zorganizowała też u siebie na blogu ECO - AKCJĘ na rzecz Franusia.
Licytować możemy Ekologiczną matę śniadaniową


Licytujemy w komantarzach KLIK

Pamiętaj! Licytując pomagasz Frankowi

Pozdrawiam

Hally



23 komentarze:

  1. świetna akcja, mam eko torbę, ale czy pstryknę zdjęcie, z tym może być gorzej:) pozdrawiam, trzymam kciuki za licytację i zapraszam na moją loterię:

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez eko toreb używam :))) albo tych z ikea bo są mocna a ja zakupy robię max dwa razy w tyg więc kupuję sporo :-)
    fajna akcja

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak na duże zakupy musi być duża torba:)))

      Usuń
  3. ale się cieszę już na 23 stycznia będzie kolorowo i eko , Frankowa licytacja idzie jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączamy się do akcji:) Z tej okazji I&J mają swoje małe eko-torby z wyszytymi imionami. A i babci się dostanie nowa eko-torba na jutrzejsze święto:)
    Moja mama zawsze ma ze sobą 'szmacianke'. Zszywa je, naprawia.
    Na większe zakupy bierze niebieską Ikee, albo filcową torbe od toffi (reklama;) )

    Niedługo i my dołączymy do aukcji Frankowej :) Będzie ptasio-eko. Szczegóły niedługo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jest myśl...muszę Wikusi uszyć torbę zakupową:)))
      Jestem ciewa Wazej aukcji:))))

      Usuń
  5. Coraz lepsze te Projekty wymyślają dziewczyny. ;) ale ja nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tylko będę pamiętać dołączę!
    A tymczasem zapraszam do mnie po odbiór nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekotorby jes jes jes!
    Ja też ze sobą zawsze noszę ich kilka, żeby na zakupy wykorzystać.
    Wkurza mnie ta moda w sklepach na pakowanie pojedynczych rzeczy do małych torebek. Trzeba krzyczeć, "nie nie, dziękuję, do torby włożę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się tych cienkich używać jak najmniej:)

      Usuń
  8. Fajna akcja:) my używaliśmy eko toreb, a teraz uzywamy zwykłych. Zawsze ze sklepu wynosimy zakupy w normalnych jednorazówkach. DLaczego to też może być Eko? Bo uzywamy ich w domu jako worków na śmieci i worków na koci żwirek. Dzieki temu nie musimy kupować dodatkowo worków:) Raz, że oszczędzamy, a dwa to wkład w "zaśmiecanie" jest mniejszy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My, jeśli zapominamy o szmaciakach robimy podobnie...jednorazówek używamy jak tych wielorazowych:)))

      Usuń
  9. Ja nie zawsze eko ale postaram się zmobilizować by ratować świat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chadzam z materialową torbą. Lekka i praktyczna opcja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)