10 O wyzwaniach, które dodają povera!!!

Ci z Was, którzy zaglądają tutaj od dawna wiedzą, że uwielbiam wyzwania:)
Nie wiem na ile to kwestia mojej słabej asertywności a na ile ciekawość tego czy podołam ale niezwykle rzadko Wam odmawiam...
I nie ważne, że czasem głowie się z tydzień albo i dłużej jak to "ugryźć", że później szyjąc klnę pod nosem i biadolę...zawsze jednak staram się pracę doprowadzić do końca a efekty bywają zaskakujące.
Potem, gdy kurier już odbierze paczkę, czekam z wielką obawą czekam na maila zwrotnego od osoby, która mi zaufała i wierzyła, że dam radę uszyć to co sobie wymarzyła:)))
Takie zdjęcia od Was są dla mnie największą nagrodą:)


Kosz na zabawki i poduszka w trójkąty - Hally design
Tipi od Teepee.pl
O ile uszycie kosza na zabawki i poduszki nie stanowi dla mnie problemu o tyle uszycie namiotu już tak:)


Nie wiem czemu ale szycie Tipi jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Uszyłam już co prawda kilka ale jeśli chodzi o jego szycie na zamówienie to zazwyczaj Wam odmawiam....
Tym razem się zgodziłam a efekt mnie zadziwił...całość prezentuje się świetnie. Idealnym dopełnieniem całości jest myszka. Co prawda ja jej nie uszyłam ale pasuje tu idealnie:)))

Nowością tego zestawu jest duuuuuża na 60cm poducha-pufa:)
I tą możecie u mnie spokojnie zamawiać:))))


Duża poduszka chmurka:


I dwie poduszki w kształcie serca:)



Przykładem kolejnego wyzwania szyciowego jest baldachim inspirowany  sławnym baldachimem Numero74
Na blogu Agaty TUTAJ możecie zobaczyć więcej zdjęć:)


Ja po prostu jestem tym pokojem oczarowana:)))

Ps. nie ważne co robisz, zawsze warto jest uwierzyć w siebie:))))))

Pozdrawiam

Hally





10 komentarzy:

  1. Wspaniały namiocik, wiem że jest to wyzwanie bo sama też taki uszyłam dla mojego synka. Kosz na zabawki wyszedł świetnie a ile się w nim mieści hu hu

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności. Kosz przydałby się i u mnie, bo już nie ogarniam zabawek córci
    A tak w ogóle podziwiam i zazdroszczę talentu do szycia. Pełen szacun!
    Pozdrawiam ciepło w ten wietrzny dzień

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym tylko miała więcej miejsca, na pewno zamówiłabym u ciebie tipi :) Koszem jestem zachwycona. Ratuje mnie codziennie przed inwazją lego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo ty zdolna babka jesteś i za dobra stanowczo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie szyciowe wyzwania :) Ale tylko jeśli ktoś sam wie, co chce, albo daje mi wolną rękę na całość.
    Tipi, tipi...u sąsiadów byśmy postawili ;) Brak miejsca powstrzymuje mnie tylko przed uszyciem tipi dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne rzeczy ;) kiedy moja córeczka podroście na pewno zdecyduje się na zakup takiego tipi bo niestety nie mam tyle talentu żeby go zrobić ;) pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzezy tworzysz, sama mam kosz i poduszkę i są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hally ...Ty jesteś wielka a talent masz od Boga !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hally chociaż wiem, że każde Twoje wyzwanie to nerwy, stres i cała masa pracy, to wszystkie rzeczy prezentują się tak profesjonalnie jakbyś je szyła codziennie. Baldachim piękny. Chciałabym taki ale obawiam się, że musiałabym wtedy spać sama ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)