29 Paw czyli jak zrobić kostium za mniej niż 20 zł :)

Wiem, że sobota to najgorszy czas na publikacje postów ale może jednak ktoś zajrzy i się zainspiruje tak jak i ja się zainspirowałam.
Wcześniej pisałam o SMOCZYM stroju Franka, dziś będzie o stroju dla Wiki:)
O stroju, który robi wrażanie WOW a kosztuje nas około 20zł:)


TUTAJ znalazłam zdjęcie, które posłużyło mi za inspirację.
Ogon pawia zrobiłam nieco inaczej niż na zdjęciu i jestem bardzo zadowolona z efektu:)

Na pawi ogon potrzebujemy:
- Filc w czterech kolorach (koszt około 5zł)
- satynową wstążkę w dowolnym pasującym kolorze (około 2m - koszt 1zł)
-Szeroką gumę - ja miałam z popsutych szelek, ale koszt 1 m nowej to 1zł
-Tiul w trzech kolorach, rolki o szerokości 15cm - 9m bieżących tiulu (chabrowy - 3 rolki, błękitny - 1 rolka, fiolet - 0,5 rolki i żółty - 0,5rolki) koszt około 2zł za rolkę czyli 10zł

Wykonanie:
Gumę zszywamy tak aby pasowała w pasie, tiul tniemy na paski o długości dwa razy większej niż odległość od pasa do kostek. Tiul przekładamy przez gumę wiążąc w supeł lub przeplatając.
Przycinamy tak alby boki były krótsze, tył długi.
Pawie oczka: wycinamy 10 owalów plus kółeczka mniejszej wielkości. Naklejamy jedno na drugie lub zszywamy tak aby powstały Pawie oczka.
Oczka przyczepiamy do wstążki, trzy oczka po bokach, cztery pośrodku albo pojedyńczo wg uznania.
Mocujemy do gumy i gotowe:)))

Całość uzupełniamy o pasującą kolorystycznie koszulkę, spódniczkę lub czarne getry.
Ja jeszcze na szybko zrobiłam na głowę opaskę z drucików i koralików z popsutej bransoletki.
I gotowe!!!


Całość prezentuje się tak jak na zdjęciach poniżej.
Prawda, że robi wrażenie??






Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba :)
Dobra alternatywa dla bardzo popularnych strojów księżniczek???

Pozdrawiam

Hally




29 komentarzy:

  1. Halinko jesteś mega kreatywna i bardzo pomocna! Po tym instruktażowym poście sama spróbuję zrobić taki strój pawia dla córki. Super i jeszcze raz super! Wieeelkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto poświęcić trochę czasu dla takiego efektu:)

      Usuń
  2. Wspaniały kostium. Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl! za 2 lata jak Królka będzie starsza - zrobimy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne i otyginalne przebranie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się wyróżnia na tle pastelowych tiuli charakterystycznych dla księżniczek, wróżek i motylków :)

      Usuń
  5. Na żywo prezentował się jeszcze piękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Zamierzam zrobić 😃 Tylko materiały w pasmanterii jednak sporo droższe od tych w poście, gdzie Ty się zaopatrujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Chyba zrobię jak córka urośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kreatywne rozwiązanie, świetny pomysł. Rewelacyjny blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka tiulowa to bardzo modny element garderoby dla dzieci, który cieszy się dużą popularnością. Warto więc pomyśleć o takim zakupie, aby dziecko mogło czuć się trendy i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie skorzystam z tych cennych wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie prezentuje się ten kostium.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)