33 Witajcie w naszej "bajce" :)

Jak wiadomo życie bajką nie jest....:P
Ten tytuł tak przewrotnie...wracam na blog po 5 miesiecznej przerwie...jakoś mi tu nie po drodze było...i nie wiem od czego zacząć bo tak naprawdę jeszcze nic w naszym domu nie jest skończone :P



Co się wydarzyło przez te 5 m-cy???
Bardzo dużo...przeprowadziliśmy się w połowie marca...wcześniej długie godziny spędzaliśmy na wykończeniu parteru i doprowadzeniu go do stanu używalności....przeprowadzka pokryła się z czasem pandemii koronawirusa a co za tym idzie każde przedpołudnie spędzam w roli nauczycielki swoich dzieci...pochłania to tyle czasu, że przewożenie rzeczy z mieszkania zajęło nam miesiąc a nadal nie mamy do końca opróżnionej piwnicy...sama jestem w szoku ile nagromadziliśmy rzeczy....części się pozbyłam, część upchnęłam w naszych nowych kątach a pozostała część czeka na swój czas w garażu :)
Jeszcze sporo przed nami ale widać już światełko w tunelu...:)











Cdn...

Przesyłam pozdrowienia

Hally





33 komentarze:

  1. Jak ja ja czekałam na wieści od Ciebie! Wiedziałam, że będzie pięknie. Trzymam kciuki. Rozumiem. Czekam na więcej kadrów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej...chyba, że znowu mnie jakaś niemoc dopadnie i lenistwo...wypadłam z blogowego rytmu...a tak mi tu dobrze było :)

      Usuń
  2. Witam po przerwie. :))) Śliczne zdjęcia, piękny wystrój, wszystko idzie do przodu. :) Pozdrawiam i życzę, co najlepsze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie ,ze wrocilas na bloga :))) Cuuudownie macie w domku !!! :))) A zdjecia jak zawsze Niesamowite !! :))) Sciskam Cie Kochana Mocno !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny wystroj! No i bardzo dobrze wykonane zdjecia, twoj blog jest super!

    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dom wygląda przepięknie! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy detal dokładnie przemyślany

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny minimalizm! Ja uwielbiam jasne ściany i naturalne dodatki. Już niedługo kupujemy mieszkanie, więc już szukam inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis! Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta komoda w łazience! Pewnie z jakiegoś antykwariatu. Jestem fanem odnawiania starych rzeczy. Za dużo kupujemy i wyrzucamy, a potem znowu kupujemy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Domek wygląda bardzo ładnie. Ja też w marcu przeprowadziłam się do nowego domu i aktualnie cały czas trwa jakiś remont, teraz czas na łazienkę. Ale mimo bałaganu i pracy takie rzeczy cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale rozumiem, jak życie może nas pochłonąć.
    Mam nadzieje że dobrze Wam się mieszka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis! Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna aranżacja, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Шаблон для OpenCart | Модули на OpenCart и OcStore | Разработка интернет магазина на платформе OpenCart | Техподдержка OpenCart | Настройка интернет-магазина на OpenCart | Modules for OpenCart and OcStore | Templates for OpenCart and OcStore | Development of online stores on the OpenCart platform

    Запчасти для Грузовиков и Прицепов | Резервни делови за камионе и приколице Kamyon ve Römork Yedek Parçaları | គ្រឿងបន្លាស់រថយន្ត | Reservdelar till lastbilar och slapvagnar | Repuestos para Camiones y Remolques | قطع غيار للشاحنات والمقطورات | Nahradni dily pro nakladni automobily a privesy | ट्रक के कलपुर्जे | 卡車配件 | Phụ tùng xe tải

    Web directory | Каталог сайтов | Вебсите дирецтори | Thư mục trang web | 網站目錄 | Directory del sito web | ेबसाइट निर्देशिका | Adresář webových stránek | دليل الموقع | Free site directory

    СЕО продвижения интернет магазина | Разработка интернет магазина на OpenCart | Доработка сайта OpenCart и OcStore | Создания магазина на OpenCart | SEO продвижения сайта

    Club Automobilistico | Club de Autos | Araba Kulübü | Câu lạc bộ ô tô | ក្លឹបរថយន្ត | Ауто клуб | कार क्लब | 汽車俱樂部 | نادي السيارات | Clube de Carros | Сlub de Voiture | Автокөлікшілер клубы | Λέσχη Αυτοκινητιστών | Autoilijoiden klubi

    Bitcoin ücretsiz musluk | Cryptocurrency deposit with interest | Deposito in criptovaluta con interessi | Depósito de criptomonedas con interés | ब्याज के साथ क्रिप्टोक्यूरेंसी जमा | Битцоин славина | Vòi bitcoin | bitcoin ukretsiz musluk

    OdpowiedzUsuń
  16. Wytrwałości w urządzaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje teksty są pełne ciepła i autentyczności, które wprowadzają czytelnika bezpośrednio do twojego świata. Twój sposób opisywania wyzwań, z jakimi się spotkałąś, związanych z przeprowadzką i nową rolą nauczyciela dla swoich dzieci, jest zarówno angażujący, jak i inspirujący. Zdolność do wyrażania uczuć i emocji jest kluczowym elementem twojego stylu pisania. To przyciąga czytelników, pozwalając im poczuć każdy szczegół i każdą część tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przytulne wnętrze, aż miło patrzeć! Rośliny kocham, więc na nie zwróciłam uwagę przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę piękne i stylowe miejsce. Wygląda absolutnie rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)