27 Idzie Nowe :)


Zaczynam ten post pisać drugi raz..napisałam poprzedni baaardzo spontanicznie prosto od serca, zresztą jak zwykle i wszystko się usunęło, zniknęło....buuuuu

Dom to temat nr1 minionego roku i tego obecnego też, chociaż rok dopiero co się zaczął :)
Jakoś ciągle trudno mi uwierzyć w to, że nam się udaje spełniać to marzenie :)
Stało się !!!

Na przeprowadzkę daliśmy sobie czas do końca marca :) dla nas to wyjątkowa data -1 kwietnia, 6 lat temu,  odbieraliśmy klucze do naszego mieszkania a po tygodniu już w nim mieszkaliśmy :)
Teraz przeraża mnie ogrom prac jakie jeszcze zostały do zrobienia...mam nadzieję, że nam zdrowie dopisze i wszystko uda się zrealizować :) W głównej mierze to M. wraz z kolegą wykonują większość prac: montaż podwieszanych sufitów na piętrze, położenie płytek i malowanie (chociaż przy tym ja też zamierzam się nieco wykazać) oraz wiele innych, które wyjdą po drodze.
Póki co mamy gołe ściany i beton na posadzce...pare nowych - starych mebli upolowanych na OLX, które czekają na odnowienie i ogrom rzeczy, które zgromadziliśmy w mieszkaniu i które trzeba spakować i przewieść gdy już nadejdzie na to czas:)
Tymczasem trochę zdjęć i objaśnień do nich:)
Zacznę od komody, którą kupiłam zupełnie przypadkiem za całe 200zł....jest idealna do mojej górnej łazienki...długa na prawie 2 m i bardzo pojemna....no i widzę ją oczyma wyobrąźni w towarzystwie wzorzystych/betonowych płytek i butelkowej zieleni na ścianie :)


Na zdjęciu pokój Wiktorii :)
W listopadzie przyszli Panowie od dachu, którzy osadzili okna dachowe i w końcu można było ocieplić poddasze i działać z podwieszanymi sufitami :) Czekamy jeszcze na montaż dachówki ale nie jest to sprawa bardzo nagląca:)


A tu już pokój Franka i gotowa konstrukcja pod płyty z karton-gipsu :)


Próbniki kolorów - coś co konkretnie mnie wkręciło na pewien czas...mam wizje każdego pokoju, wybraną kolorystykę, farby..co z tego wyjdzie czas pokaże :) Będzie dużo bieli i jasnej szarości..kocham te kolory i nie mogłam ich sobie odmówić, ale po 6 latach mieszkania w biało-szarych wnętrzach zapragnęłam zmiany :) Będzie zieleń, granat, czerń, niebieskości, kolor jasnej cegły i rozbielona szałwia :) Gdzie się pojawią te kolory - tego dowiecie się później :)
Póki co możecie obstawiać gdzie pojawi się poniższy kolor :)
Ktoś odgadnie??


No i totalny "Real life" czyli dolny pokój, który stał się składzikiem :) Stoją w nim obecnie dwie łazienkowe komody, część szafy do Wiktorii pokoju i moja wymarzona kuchnia...czeka nas sporo zabawy przy skręcaniu tych puzzli :)


I na koniec krzesło...trzecie do kompletu...pozostałe dwa, które są w mieszkaniu czekają na szlifowanie już od ponad 5 lat....to jest pokryte licznymi warstwami białej farby i usuwanie tego to mały koszmar, ale myślę, że końcowy efekt będzie wart tej ceny :)



Na wstępie zapowiadają nam się intensywne trzy miesiące...trzymajcie kciuki żeby starczyło nam zdrowia i siły na to wszystko :)

Mam nadzieję, że będę się tu pojawiać z różnymi etapami prac na budowie...tak jak mówiłam blog z rodzinnego zmienił się na bardziej wnętrzarskiego...myślałam o założeniu drugiego, jednak  tu - pod tym adresem, jest mi zdecydowanie najlepiej w wirtualnej przestrzeni :)

Pozdrawiam

Hally

27 komentarzy:

  1. Wiem ile to emocji, pracy! Duże siły Wam życzę i żeby wszystko sprzyjało przedsięwzięciu. Pakowania nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you realize there is a 12 word phrase you can speak to your crush... that will trigger intense feelings of love and instinctual attractiveness for you deep inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, idolize and care for you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him try harder than ever before to make your relationship as strong as it can be.

    Matter-of-fact, fueling this all-powerful impulse is absolutely essential to having the best possible relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon notice him open his soul and heart for you in a way he never experienced before and he will identify you as the only woman in the universe who has ever truly appealed to him.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiadomość! Czekam na dalsze etapy. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, jeszcze sporo pracy przed Wami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem w trakcie budowy domu, ciążka sprawa z aktualnymi cenami materiałów... :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)