9 Złota Polska Jesień :)

Po deszczowym i zimnym wrześniu już straciłam nadzieję na to, że zawita do nas piękna Złota Jesień.
Jednak październik zaskoczył mnie pozytywnie....20 stopni....jest idealnie....pięknie, słonecznie,kolorowo...tylko chłodne poranki i wieczory przypominają o tym,że lato już się skończyło.
Dzisiaj post pełen zdjęć...mam nadzieję, że wytrwacie do końca bo naprawdę trudno mi było wybrać te najlepsze :)
Nawet ja się pojawiłam...w nowym bardziej jesiennym kolorze na głowie :)






























Wiktoria:
Sukienka - sh
Kapelusz - Stradivarius - kolekcja damska
Beret - no name
Rajstopy -no name
Buty - Redoute

Franek:
Koszula- dziewczęca,sh
Spodnie - reserved
Buty - Nike
Szalik i czapka - La Mere

Ps. Kolejne zaplanowane posty to gry planszowe i książkowo wypadaniu zębów.
Co chcecie jako pierwsze???

Pozdrawiam

Hally

9 komentarzy:

  1. Suuuuuuperrrrr. Maszyna sie nie obrazila????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna cały czas w użyciu....zdjęcia hobbistycznie :)

      Usuń
  2. Przepięknie. Kocham jesień. Fajni z Was modele, zdjęcia śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowna fotorelacja :))) Aleeez te Twoje dzieciaczki juz duze :))) A moze najpierw cos o wypadaniu zebow ??? :)) My akurat na tym etapie jestesmy u Emilie :)) Pozdrawiam Was Cieplutko Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)