40 Konkurs z przytulakiem

Przytulak...żaden maluch nie może się bez niego obejść:)
My mamy swojego, takiego idealnego z którym Wiki zasypia, przy którym się musi
obudzić i któremu musi wszytko pokazać. To taki jej mięciutki przyjaciel:)
A Wy mieliście takiego przytulaka???
Wasze dzieci mają???
Jak wygląda Wasz wymarzony przytulak???

Zapytacie...co ja tak o te przytulaki wypytuję? 
Ano wypytuję bo mam dla Was konkurs właśnie z przytulakiem związany...
I to Konkurs nie byle jaki...trzeba się trochę wykazać, trochę twórczo wyżyć...albo Wasze dzieci się mogą wykazać...warto wziąć udział bo nagrody są aż dwie:)

Ten kto zagląda na bloga Zezuzulli wie doskonale, że Emilia bardzo ceni "łapskodziałanie" i zachęca na każdym kroku do twórczego spędzania czasu z dzieckiem, dlatego postanowiła obdarować twórcze łapska fantastyczną koszulką z mychą w dowolnym rozmiarze <klik>
Druga nagroda jest ufundowana przeze mnie, będzie to przytulak uszyty na podstawie Waszego projektu:)

Nagrodę otrzyma jedna wybrana przez Nas osoba, której przytulak najbardziej nam się spodoba.
Uruchomcie wyobraźnie i działajcie bo nagrody kuszące:)


Żeby mieć szansę zgarnąć koszulkę i przytulaka należy spełnić następujące warunki:
(będziemy wybiórczo sprawdzać czy warunki są spełnione)

  1. Lubimy na fb Zezuzullę <klik> 
  2. Robimy projekt wymarzonego przytulaka, robicie go sami albo robi go Wasze dziecko. Technika dowolna, może to być rysunek, może być wyklejanka, można namalować, ulepić...byleby tylko było wiadomo jak ma ten przytulak wyglądać:)))
  3. Robimy zdjęcie lub skanujemy projekt i przysyłamy na adres: konkurshally@interia.pl, w tytule wpiszcie: Konkurs z przytulakiem, napiszcie swoje imię i nazwisko i podajcie na siebie jakiś namiar (blog lub fb)
  4. Udostępniamy plakat konkursowy na blogu i/lub fb
  5. Na wasze zgłoszenia czekamy do 20 lipca do godz 24.00
  6. Czekamy cierpliwie na wyniki które ogłosimy do trzech dni po zakończeniu konkursu:)

To do dzieła!!! :))))

Pozdrawiamy

Hally i Zezuzulla

40 komentarzy:

  1. Świetny konkurs ;) jak córcia da się namówić to wezmiemy udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak córka nie będzie chciała to sama coś wymyśl:)))

      Usuń
  2. No konkurs boski! U nas jeszcze nie ma żadnego przytulaka ale może coś naskrobię dla tego mojego Maksia..? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowy konkurs, tylko, że my bez fejsbukowi, więc odpadamy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam póki co tylko narzeczonego do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź udział...może się uda...i dla potomka coś będzie:)))

      Usuń
  5. super sprawa, napewno się zgłoszę z jakimś projektem, bo mój mały B. to co najwyżej śliną mógłby go zwerbalizować :D zaraz banerek podlinkuję:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. aa, pomerdało mi się - w każdym razie, bardzo chętnie weźmiemy udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie wiem co napisałaś bo nie dostaje powiadomień na pocztę:( Ale czekam na zgłoszenie od Was:)))

      Usuń
    2. napisałam, że Młoda ma już ulubionego zwierzaka, ale jest skubaniec skomplikowany w szyciu a i w sklepie go nie znajdę, więc dobrze byłoby wygrać :D

      Usuń
  8. I ja ruszę swój mózg (chociaż czuje już wakacje) i postaram się coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj...od twórczego myślenia nie ma wakacji:)))

      Usuń
    2. No dobra, zadaję się z Tobą to muszę jakiś poziom kreatywności trzymać, żeby wstydu nie było :D

      Usuń
  9. ojejuuuuu zagonię Jaśka do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu pomyśleć muszę! ale wyzwania lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 20 lipca jest czas więc na spokojnie...:))))

      Usuń
  11. To i my wezmiemy udzial :) super pomysl xd! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja nie jestem facebookowa:-(
    nagrody wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pomysł, wieczorem postaramy się wykonać projekt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny konkurs, dziękuję za odwiedziny i za zaproszenie;)My jednak mamy już wszystkiego za dużo, i się pozbywam po trochu, więc tym razem będę dopingować innym, ale następnym razem już może się skuszę na konkurs:D Bardzo fajne rzeczy tworzysz:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. konkurs swietny ... jak cosik wymyśle bo dziś moja mózgowniczka odmawia posłuszeństwa to zaraz dodam banerek i wyśle projekt na meila ... a teraz pytanie czy ma być jeden projekt czy moga być 3 ( czyli mój , starszej córy i młodszej córy ) pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden:) Także musicie się na coś jednego zdecydować:)

      Usuń
  16. doczytałam, doczytałam ;) kupiłan w Jysku narazie poduszki i wybebeszam je;)
    a z konkursem, przepraszam, ale z jakoś tak z zasady nie biore udziału w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że opsiywać nie można, bo ja wiem jaki byłby wymarzony przytulak dla Mojej córeczki... i przy okazji i dla Mnie! :):):)
    sama miałam przytulankę - od urodzenia do 18 rż tą samą!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przyjmować też opisy ale nie wiem czy bym potrafiła je odpowiednio zobrazować...

      Usuń
  18. wrzucę info na fan page O tym, że... i będę wyczekiwać, jakie prace powstaną :) powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię później na blogu album...już wiem że będzie trudno wybrać...

      Usuń
  19. Muszę poważnie pomyśleć, bo to naprawdę świetny konkurs. Oryginalny - i ta możliwość posiadania przytulaka według własnego projektu. Muszę się poważnie namyślić, bo mój roczniak mi chyba nie pomoże :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na każde zgłoszenie:)

      Usuń
  20. Monika Burblis-Pucia6 lipca 2013 19:43

    Namalowane. Wysłane. 3mam kciuki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. DOpiero dziś zajrzałam nie wiem czy uda mi się coś stworzyć ale się postaram :-)) Może jeszcze zdążę. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super konkurs, wysmażyłam przytulaka, warunki spełnione, trzymam kciuki mega mocno:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)