18 Na wiosenne spacery:)

Zaszyłam się na całego...i suuuper....mam wrażenie, że przybyło mi energii:)))
Zamieszczając dzisiaj poniższe zdjęcia na Instagramie zorientowałam się, że nie pokazywałam ani tutaj ani tam organizerów wózkowych. 
A uszyłam ich do tej pory już kilkanaście:)

Dzięki temu, że kurier przyjechał po paczki później niż zwykle zdążyłam zrobić zdjęcia:)
Organizer ma wymiary 32cm x 13 cm i jest wysoki na 16cm.
Standardowo robię je w nieco innym wymiarze ale na Wasze potrzeby mogę uszyć właściwie każdy:)


Do wózka mocujemy go za pomocą rzepu.


W środku ma przegródkę na butelkę z piciem i drugą na inne drobiazgi:)))


Bardzo przydatny gażdżet:)
Gdyby nie to, że używaliśmy wózków z budowaną tacką to na pewno bym uszyła nam taki wcześniej.

Organizer może być wykonany w dowolnej kolorystyce:)
Cena 50zł.

Zamówienia przyjmuję na hally84@interia.pl


* * *
Zdecydowanym niezbędnikiem wiosennych spacerów są wygodne buty i dobry humor:)
JA w tym roku jesli chodzi o garderobę zdecydowanie stawiam na pastele:))))
TUTAJ  pojawiły się pastelowe spodnie i balerinki w fajnej cenie. Mam ochotę na wszystkie:)))


A Wy na co stawiacie tej wiosny????

Pozdrawiam

Hally




18 komentarzy:

  1. cudne. że ja nie wpadłam na to przy poprzednim wózku... a tak się męczyłam zimą nie mogąc odstawić kubka czy butelki...
    następnym razem zgłoszę się,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo....bo tacka byla czasem za płytka...

      Usuń
  2. A my tej wiosny stawiamy na...zdrowie ;) Mam nadzieje, ze wiosna przyniesie nam lepszy czas i pozegnamy juz przedszkolne choroby.

    Jeśli chodzi o kolory w garderobie to łosoś się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby;) Zdrowia dużo;) Łosoś brzmi kusząco:)

      Usuń
  3. Organizer rewelacyjny. Szkoda, że ja takiego nie miałam, bo na pewno ułatwił by nam życie.

    My tej wiosny stawiamy na spontaniczność. A w szafie? Może jakaś mięta albo pudrowy róż?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, pastele królują w tym sezonie wszędzie, w garderobie, we wnętrzach. Ja też przyznaję się, że ulegam temu urokowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepadłam..tym bardziej ze pasteliwe spodnie fajnie pogrubiaja optycznie nogi:)))

      Usuń
  5. Świetny organizer. Wiosną stawiam na kolorowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja taki mam :) od Ciebie.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, organizery fantastyczne!! :) Jeśli chodzi o te spodnie w pastelowych kolorach, z Twoją fantastyczną figurą będziesz w nich cudnie wyglądać ;))))).
    P.S. Ja już wiem, dlaczego tyję i nie mogę schudnąć... Jestem chora...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały ten organizer, jak tylko będę miała kolejnego dzidziusia na pewno po taki się zgłoszę!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, moje dziewczynki już z wózków wyrosły, szkoda ze wcześniej takich nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)