45 ...

Zabieram się do pisania tego posta z czwarty raz....
nie wiem jak zacząć...pisanie nigdy nie było moją mocną stroną...
Zacznę więc może od początku....




Ostatni rok wniósł w moje życie większe i mniejsze zmiany...
Przekroczyłam magiczną 30tkę i zmieniłam się...myślę, że na lepsze...
Zaczęłam więcej myśleć o sobie...o moich potrzebach...
o tym co chce w życiu robić i że muszę to zrobić tu i teraz bo czas płynie zdecydowanie za szybko...


Od kiedy zmieniłam sposób myślenia czuję się zdecydowanie lepiej...jestem bardziej pewna siebie...i chociaż różnie bywa jak to w życiu, staram się myśleć pozytywnie...i często się uśmiechać....pomimo wszystko:)


Jest kilka takich małych marzeń, które udało mi się spełnić...jednym z nich są zdjęcia....zdjęcia na których po raz pierwszy jestem tylko ja....i chociaż nie wyglądam jak z okładki magazynów...nie mam idealnego ciała i powalającej urody to dobrze się czuję z tym jaka jestem...bo jestem przede wszystkim sobą:)


Marzyła mi się taka mega kobieca sesja no ale jakoś nie...nie widzę się w tych wszystkich tiulach i koronkach z czerwienią na ustach...więc zdjęcia doskonale oddają to jaka jestem...
mam w nosie to, że mam mały biust, wystający brzuch i parę innych niedoskonałości....
Lubię siebie...i tyle :)



I jak to kiedyś powiedziała Audrey Hepburn "Nie potrzebuję sypialni by udowodnić swoją kobiecość.
Mogę być równie atrakcyjna zupełnie ubrana, zrywając jabłka albo stojąc w deszczu" :)







Sesja zdjęciowa na pewno nie sprawi, że nasze kompleksy znikną...ale na pewno pomoże w polubieniu siebie...w końcu matka to też kobieta:)

Zdjęcia by Tomasz Lenarczyk

Pozdrawiam

Hally











45 komentarzy:

  1. Piękne ujęcia. ..może i mnie się uda zatrzymać czas na tak pięknych zdjęciach póki jestem piękna i młoda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że udało Ci się zrobić sesję pokazujacą jaka na prawdę jesteś. Ja, bardzo często stawalam przed obiektywem, to była moja praca, ale nigdy nie udało im się ukazać prawdziwe ja. Zawsze były to zdjęcia na jakąś kampanie twardo trzymające się zasad. Byłam tam ja, ale na zdjęciu mnie "nie ma". Aż któregoś dnia, bardzo dobry przyjaciel, zabrał mnie na spacer i uwiecznił go na zdjęciach. Przepiękne zdjęcia, ukazujące mnie. To była najlepsza sesja zdjęciowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja z powyższych zdjęć najbardziej lubię te ktore mialy być na probę...żeby aparat ustawić ;p

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze, ale reszta też fajna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się przed dodaniem tego ostatniego zdjecia bo mam na nim dziwną ninę ;)

      Usuń
  4. Super napisane i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny post! Oby każda z nas w końcu polubiła siebie! :)
    Jesteś śliczna ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję...każda z nas ma jakieś plusy..wystarczy je znaleźć;)

      Usuń
  6. Ja też lubię siebie i przewartościowałam swoje życie...rodzinę i zdrowie stawiam na pierwszym miejscu, uroda i tak przeminie, a piękna dusza pozostanie na zawsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt zdrowie najważniejsze...;) Pozdrawiam Olu;)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia i piękna, naturalna modelka :) I piękny post.
    Najważniejsze umieć być sobą, a Tobie wychodzi to rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu mi to zajęło....żeby się tego nauczyć:)

      Usuń
  8. Piękne słowa, których wcale nie trzeba wiele aby oddać sens myśli, często mniej znaczy lepiej, sesja też w tym tonie, subtelna, kobieca, nie znam Cię aż tak ale tak też Cię odbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, będziesz miała świetną pamiątkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiatka doskonała....a to jeszcze nie koniec..podobno:)

      Usuń
  11. Jestem oczarowana pierwszym zdjęciem. Jesteś piękną kobietą. Myślę, że nie najlepiej masz dobrane oprawki. Sama jestem okularnicą i wiem ile urody potrafią mi dodać a ile zabrać oprawki okularów. Masz piękną twarz, włosy i figurę.

    Pozdr Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy....ja właśnie bez okularów czuję się dziwnie...i fakt, że zeby je dobrać potrzeba czasu i wielu prób....ja nosze okulary od ponad 15 lat i przerabiałam wieeele modeli oprawek...w sumie w tych się czuję najlepiej ale czy są dobrze dobrane do kształtu twarzy itd to nie mam pojęcia....
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Halinko,
    Na tych zdjęciach wyglądasz zjawiskowo. Przede wszystkim dlatego, że jesteś na nich naturalna Ty a nie jakaś przerysowana kobieta. Takie właśnie powinny być okładki magazynów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na okładki to ja się nie nadaję....ale dziękuję:)

      Usuń
  13. piękny post. piękne zdjęcia. piękna TY. gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. co do poznawania kobiecości polecam książkę "Urzekająca", dużo tam jest o poznawaniu siebie i swojego piękna, przypomniała mi się ta książka przy przeglądaniu Twoich przemyśleń i zdjęć
    pozdrawiam:)
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....rozejrzę się za nią:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Aniołkiem jesteś, wyglądasz wyjątkowo - na zdjęciu bez okularów w życiu bym Cię nie poznała, za to ostatnie - JEST MOIM FAWORYTEM! Jesteś piękna :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja naturalność genialnie prezentuje się na zdjęciach. Ujęcia są bardzo delikatne, podkreślające Twoje atuty. Jesteś śliczną kobietą. A taka sesja jest i moim marzeniem, tylko brak mi na tyle odwagi jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie wlasnie zbieram na odwagę zebybzeobic bardziej odwazniejsze zdjecia..i jak to powiedzial moj fotograf to on musi miec odwagę by pieknie pokazac kobiete;)

      Usuń
  17. Brawo !!!!
    Trzymaj tak dalej !!!
    Pięknie wyglądasz naturalna i pełna uroku :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciotka Zaszalałaś ! ...i dobrze! Będzie pamiątka ;) Masz taką miłą aparycje, z przyjemnością się na Ciebie patrzy.
    Chyba każda kobieta powinna sobie podarować taki prezent.

    Ostatnie zdjęcie wymiata! !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ostatniego zdjecia sie przekonuje..tzn do siebie na nim;) i fakt. kazda kobieta powinna sobie zrobic taki prezent;)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia! Już dawno takich pięknych nie widziałam i rzeczywiście idealnie pokazują Ciebie po metamorfozie mentalnej jaką przeszłaś. Mi też się marzy taka sesja. No rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziekowania naleza sie przede wszystkim Tomkowi;) i chętnie dam Ci namiar na niego;)

      Usuń
  20. Nie wiem co jest ale nie aktualizuje mi Twoich postów. Wchodzę a tu tyle nowego.
    Halinko cudny post i Ty cudna.
    Sesja po prostu przepiękna.
    Mam podobnie z tą czerwienią na ustach czy paznokciach.
    Wyglądasz kobieto bosko, zjawiskowo.Piękna pamiątka.
    Buziole wielkie od nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki dla Was:***JA raz w tygodniu tutaj jestem...zaglądaj:)))

      Usuń
  21. Kobieto - Ty po prostu zachwycasz ..;) wygladasz cudownie, niepotrzebnie masz kompleksy, gdybyś miejszkała bliżej mnie, zrobiłabym Ci kilka fotek takich zamglonych ;) trzeba umiec na siebie spojrzeć z dystansu wtedy kompleksy znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Jakm będziesz w okolicach Piotrkowa to ja jestem chętna..Twoje zdjęcia zachwycają:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)