14 Czas na rower :)

Letnia pogoda zdecydowanie zachęca do rowerowych wycieczek:)
Gdy tylko nadarza się okazja i oboję z M. jesteśmy w domu wybieramy się na krótsze lub dłuższe przejażdżki...





Dlaczego warto wybrać rower???
Przede wszystkim dlatego, że oszczędzamy dzięki niemu pieniądze , dbamy o środowisko i o własne zdrowie:) Kształtujemy przy tym sylwetkę, dotleniamy organizm i lepiej poznajemy swoją okolicę.
Więcej o tym dlaczego warto wybrać rower TUTAJ :)

Kobiety kupując rower często zwracają uwagę na jego design, na to jak się prezentuję, jaki ma kolor:)
Ostatnio szalenie modne stały się miejskie rowery w stylu retro:)
Idealnym uzupełnieniem takiego roweru jest koszyczek, najczęściej wiklinowy.
Są piękne  wzdycham sobie do nich nieustannie jednak u nas miejski rower nie bardzo się sprawdza...:(
A do roweru w bardziej sportowym stylu wiklina nijak nie pasuje....a koszyczek jednak by się przydał. Prawda???


Rok temu znajoma dała mi nie lada wyzwanie: poprosiła o uszycie wkładu do metalowego koszyczka. Zadanie było o tyle trudne, że koszyk rowerowy nie ma regularnego kształtu.
Jest węższy na dole i rozszerza się ku górze.
Mąż narysował wykrój ja uszyłam i efekt mnie zaskoczył:)
Sami zresztą zobaczcie ile zyskuje prosty rower dzięki wzorzystej wkładce do koszyczka:)




Wkładka może być w dowolnych kolorach i jest dwustronna:) Najczęściej jednak klientki wybierają wzorzysty materiał do środka tak aby było widać wzór po wywinięciu i jednolity na zewnątrz.




Jednak nie jest to regułą.
W poniższym koszyczku tkanina w zygzak jest połączona z tkaniną w drobne kropeczki:)



Jak Wam się podoba takie rozwiązanie???


Wkładki w dowolnych kolorach można zamawiać u mnie mailowo:)
Cena 45-50zł w zależności od tkanin.

Wkładka jest usztywniana i można ją prać w pralce w 30%
Istnieje możliwość zakupu także koszyczka metalowego mocowanego do roweru na system KLIK.
Cena 50zł.

PS.. Pozstając w temacie relaxu na powietrzu. 
Aż mi żal, że nie mam tarasu....ale temu kto ma polecam krzesła brazylijskie w świetnej cenie TUTAJ





Zapraszam:)

Hally




14 komentarzy:

  1. Rower jest,kosz wiklinowy jest...brak tylko takiego pięknego ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ubranko się zrobi jak już będziesz mogła jezdzic;)

      Usuń
    2. Dwadzieścia lat temu sąsiadce wody odeszły to na rower wsiadła i do szpitala rowerem pojechała 15km :)

      Usuń
  2. Rower to moje marzenie. Mam nadzieję, że kiedyś się spełni ;). Niestety na razie nie ma szans...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowery to jest to. My w tym roku mniej jeździmy ale w końcu lato dopiero się zaczyna :) Koszyki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała rower na pewno skusiłabym się na taki koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio wsiadłam na rower po dwóch latach przerwy - to dopiero była jazda z atrakcjami!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)