78 Dzieciowa kuchnia w bananowym odcieniu i tygodnie 17 i 18 projektu:)))

Trzask metalowych pokrywek, wsypywanie, przelewanie, mieszanie....
doprawianie, smakowanie...miłość do gotowania moje dzieci mają we krwi:)
Uwielbiam jeść...one też...
Uwielbiam próbować nowych smaków...one czasami...
Lubię ekperymentować...one też...dlatego widok ogórka w garnku razem z babeczką mnie nie dziwi...
W końcu moje dzieci doczekały się własnego kącika kuchennego:))))
Stworzonego z sercem specjalnie dla nich...













Sposób na wyjątkową i niepowtarzalną kuchnię dla dziecka to przede wszystkim dobry pomysł...
pomysł jak zrobić coś z niczego:)))) 
Ja zmieniłam taką oto szafkę nocną w kuchnię dla dzieci:)


Ktoś pomyśli że nakład finansowy jest duży...no i praca własna...nic mylnego...
Nasz kosztorys przedstawia się następująco:
- szafka - Tablica.pl(olx) - 20zł
- drewniana półka na przyprawy - Tablica.pl (olx) - 10zł
- farba akrylowa do drewna - 11zł
-pigment - 5zł
- samoprzylepna folia w kolorze czarnym - resztka (ale cały metr foli kosztuje 10zł)
- Haczyki i zawiasy - 18zł
- zasłonka - resztka tkaniny

Razem: 74zł
Prawda, że przyjemna cena za drewnianą kuchnię???
Może wyjśc jeszcze mniej..wystarczy wykorzystać to co nam zalega w domu albo po prostu kupić szafkę z gotowymi drzwiczkami jak w piekarniku....u nas to była szuflada.

Tutaj znajdziecie całe mnóstwo inspiracji kuchennych:


Jeszcze raz dziękuję Karolinie za ten wpis:****

PS. Wyposażenie naszej kuchni zbiera się już od jakiegoś czasu:)
Są to garnki i łyżki kupione w Smyku, jedzenie z Ikei, słodkości  i inne jedzenie hand made moje i Magdy
metalowy serwis do herbaty - prezent:)

* * *
tydz 17/52



18/52



EDIT

Może ktoś szuka psa...wiernego towarzysza..takie dwa fantastyczne psiaki szukają domu


Szczegóły tutaj KLIK

Pozdrawiam

Hally




78 komentarzy:

  1. Ale super - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś z niczego plus magiczne rączki mamy i pełnia szczęścia u dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak..ale do tego w sumie nie potrzeba jakis wyjątjiwych talentów;)

      Usuń
  3. zachwycający efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Ty to masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ta Wasza mi sie bardzo podobna.mszkoda ze nie widziałam jej wcześniej bo bym pomyślała coś na wzór;)

      Usuń
  5. zapomniałaś jeszcze napisać iż córcia miała w tym udział własny przy malowaniu szafeczki.....(widziałam na fb)
    kuchenka wyszła cudnie za male pieniądze a afekt imponujący .....
    radość dla dziecka i minki ich bezcenne.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie...Wikusia malowała trochę;) nie tyko kuchnię;)

      Usuń
  6. jest mega ! Ja kiedyś zastanawiałam się nad wykorzystaniem starej szafki pod tv, jednak jest za wysoka dla Lei i pod tym względem odpada. ;) Za to wasza ma idealne wymiary !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szafki jie da się skrócić z wysokości???taka szafka jest dłuższa to i zlew by się zmieścił;))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;))( jak bedziesz robić dziewczynkom kuchnię daj znać;) chętnie pomogę;))

      Usuń
    2. A wiesz,że myślę.
      Mamy super domek na dworku i właśnie myślałam,ze kuchnia była by w sam raz.
      Skąd ty bierzesz te pomysły?

      Usuń
  8. Jesteś niesamowita!!! Kuchnia wyszła jak zabawka z najdroższego sklepu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieeee nooo zadziwiasz mnie Kobieto :) efekt WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czary-mary :) Bardzo fajnie wyszło.
    Franu na ostatnim zdjęciu nie poznałam. Ale się chłopak zmienił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienia się zmienia..co mina to do kogo innego podobny;)

      Usuń
  11. Kochana ty się wybierz na ten targ staroci, nie jedną perełkę tam znajdziesz ;) Ja jestem tym Twoim udem zachwycona, sama bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie bo marzą mi się pewne wyjątkowe krzesła..3 szt może tam znajdę;)

      Usuń
  12. boska ta Wasza kuchnia!!!!!! fantastyczny pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło pięknie :) I widzę, że Franulka ciągnie w kuchenne klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuudowna my właśnie poszukujemy od jakieś czasu jakiegoś "grata" na przeróbkę kuchenną:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :-) Ja takie stare szafki trzymam w piwnicy, wlasnie z mysla o kuchni dla Matyldy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O suuuper..ja niestety takowych nie posiadałam i musiałam szukać okazji:)

      Usuń
  16. Ale super jest ta kuchenka i wisząca półeczka też!!! :)))))) Zdolniacha z Ciebie Halinko. Podziwiam Cię za każdym razem jak zaglądam na bloga. Dzieci rosną wspaniale. Mają fantastyczną Mamę ;).
    Ta narzuta-kocyk w ptaszki na łóżku Wikusi jest extra!! Bardzo mi się podoba. Teraz czekam na resztę pokoju dziennego i ciekawi mnie jak masz ubrane okno. Buziaki kochana :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczkę znalazłam przypadkowo i wpisała się w klimat naszego tzn dzieciowego pokoju idealnie:)
      Dziękuję:*

      Usuń
  17. A ten bananowy świetnie pasuje do pokoju Twoich dzieciaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalny pomysł !!! cudne wykonanie ... czyżby kolejny produkt do produkcji masowej ;) razem z naszą "szafką" na samochody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkcja masowa to może nie...ale malowanie i inne takie pod zamówienie czemu nie:)

      Usuń
  19. Powiem szczerze, że szczęka mi opadła jak przeczytałam kosztorys. Obie tavlicowe szafki wyglądają genialnie! Szacun ! Wyszło pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki ten Wasz efekt, a zdjęcie Franka z 18 tygodnia rozbraja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kuchnia :-)))
    E. ma 3 kuchnie (dwie plastikowe dostała) i ta co my jej zrobiliśmy lubi najbardziej te dwie ze sklepu wyniosłam bo nie chciała się bawić :-))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratanica męża ma plastikową i jest strasznie mała...fakt ma fajne wyposażenie, kolor też fajny ale niska jest bardzo. Te Wasze też???

      Usuń
  22. Rozczuliłaś mnie. Wszystko wyszło wow, a i matczyna miłość z kuchni bije. Półeczka na górze jest idealnym dopełnieniem... no i te kolory :)
    Franulowy uśmiech szeroki jak nigdy i skupienie Wiki na łóżku... Uwielbiam Twoje Dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jakoś mi się tak wpasowal...półkę zawsze można przemalować....albo doprowadzić do stanu surowego ale taka mi teraz bbaaaardzo odpowiada:)))) Dziękuję:****

      Usuń
  23. :) Ta kuchnia jest idealna :) A wykonanie jej ze starej szafki jest mistrzostwem swiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam że kupowanie nowej na ten cel to marnotrawstwo...nie wiadomo jako los czekałby szafkę...a tak to ma u nas nowe zycie:)

      Usuń
  24. półka jak od kompletu do szafki. pasują idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją wyszukałm i sprawdziłam jej wymiary to stwierdziłam to samo:)

      Usuń
  25. Fantastycznie to zrobiłaś. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna!!!!! Za mną też taka "chodzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ piękna kuchnia i jaka oryginalna! Bardzo mi się podoba. U nas Majka też uwielbia gotować, najczęściej robi zupę z kurczakiem, warzywami i zawsze obowiązkowym składnikiem jest...banan:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci uwielbiają naśladować dorosłych więc taka kuchnia to jest to:))))

      Usuń
  28. To, że Ty masz fantastyczne pomysły i wprowadzasz je w życie z prędkością wiatru, to już wszyscy wiedzą no ale to już jest genialne, mówiłam Ci to kilka razy :) Jak zobaczyłam to się ukisiłam z zazdrości, no ale wiesz mam tu swój wkład, bo kto był w składzie specjalnie komisji oceniającej czy półka wisi prosto jak nie ja? Kto doradzał w sprawie zasłonki? Tak więc chcesz czy nie, ja się pod ten sukces podpinam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kuchnia. Świetne wyposażenie. I te ciasteczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ciasteczka "piekłam" sama z filcu:)

      Usuń
  30. Magda...nic straconego...nie masz gdzieś na zbyciu starej szafki??? A poza tym Hania ma genialną kuchnię ze stołka:) I w sumie to jest pomysł który kiełkował od ponad roku tylko miejsca nie było na niego....i oczywiście potwierdzam że w projekcie wkład swój masz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ach kuchnia cudna ... jakbym miała swój domek to bym psiaki wzieła teraz niestety nie mozliwe tesciowa wszelkich zwierzat nie toleruje o dziwo Burian jeszcze w miare przypadł jej do gustu ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Niepowtarzalna i klimatyczna - pięknie wpasowuje się w "ideę" pokoju dzieci :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. o wow Hally :* ja u Ciebie :D i to jeszcze z inspiracjami hehehe fajnie że post Was zainspirował ;-) i dzieciaki mają nową kuchenkę :* wygląda rewelacyjnie !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina...zebrać tyle świetnych inspiracji wnjednym miejscu to nie mało roboty..mi się przydały więc niech inni też skorzystają;)

      Usuń
  34. Kochana jesteś fantastyczna :) Potrafisz jak nikt inny zrobić coś z niczego, kuchnia na miarę tej z IKEI :) W dodatku dzielisz się z nami swoimi pomysłami :) Na pewno pomysł wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..czasem wystarczy tylko chcieć;)

      Usuń
  35. Co za zdolna Mama! A jaka kreatywna! Super to wyszło! Kuchnia pierwsza klasa!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  36. super kuchnia! zolte love! poleczka, reksio i liczydlo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacja! Gratuluję pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tu disiaj przypadkiem i jestem oczarowana ! Jaka piękna kuchenka i jaki wspaniały blog :) Chyba zostaniesz moją inspiracją na najbliszy czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)