34 Podaj dalej...smakołyki:))))

Po raz kolejny zgłosiłam się do zabawy Podaj dalej:)
Zabawę ogłosiła Magda:)
Tutaj możecie zobaczyć relację z naszej wczorajszej wizyty u Magdy i Hani, która miała na celu min odbiór naszej niespodzianki zabawowej:)

Magda przygotowała dla dzieciaków słodkości: lody, herbatniki, wuzetki i rurki z kremem:)
Dzięki czemu nasz zestaw słodkości jest już całkiem spory:)



Ciasteczka i torcik są mojej własnej produkcji:)
Ta wieksza Wuzetka dostała nam się od Magdy wcześniej:)
Wszystkie smakołyki są z filcu szyte ręcznie...wiem doskonale ile to kosztuje pracy.
Frajda z zabawy bezcenna:)
Wiktoria wczoraj, podczas rozpakowywania paczki musiała koniecznie wszystkiego spróbować:)




W paczce były jeszcze własnoręcznie wykonane kredki świecowe w różnych kształtach:))))






Przy okazji tego wpisu chciałam Wam pokazać smakołyki z dzieciowej kuchni:)
Są wśród nich gotowce z Ikei i jedzenie hand made wykonane przeze mnie i Magdę:)
Fajnie mieć taką zdolną koleżankę:))))

Warzywa: ogórek, por, pomidorki, grzyby, sałata, czosnek.
Całość zapakowana w koszyczku.
Do kupienia w Ikei.



Owoce: kawałek arbuza, połówki mandarynki i jabłka, kiwi, winogrono i banan.
Całość zapakowana w koszyczku z uchwytem.
Do kupienia w Ikei.



Zestaw śniadaniowy. Część kupiona w Ikei, część od Magdy.
Deska do krojenia, dwie kromki chleba, plasterek sera, salami (brak na zdjęciu), papryka, boczek, sałata, jajko sadzone i placki z dżemem (Ikea), jajka sadzone, plaster pomidora, liść sałaty, pizza i ser (Magda)


Z takim wyposażeniem kuchennym dzieci mogą serwować gościom przeróżne potrawy:p
Wszystkie samkołyki wykonane są z tkaniny lub z filcu.
Można je prać:)))
Świetne i bezpieczne:))))

* * *
Po tak długaśnym wstępie przyszła pora na ogłoszenie zabawy u mnie:)
Żeby nie przedłużać czekam do 15 czerwca na zgłoszenia.
Kto chce dostać ode mnie prezent proszony jest o zgłoszenie się w komentarzu.
Powinnam obdarować trzy osoby ale z racji tego, że zgłosiłam się do jeszcze jednej zabawy i martwię się, że nie wyrobię się ze wszystkim postanowiłam obdarować tylko jedną osobę.
Wylosuję ją spośród chętnych osób i w ciągu 3 miesięcy wyślę prezent:))))
Osoba, która otrzyma ode mnie paczkę powinna ogłosić taką samą zabawę u siebie:)))

Ktoś chętny????

Pozdrawiam

Hally



34 komentarze:

  1. To ja ja sie zgłaszam na wymiankę ! :D
    A warzywa są cudowne no i te ciasteczka ! zazdroszczę twoim maluszkom tej kuchni :D
    Szkoda ze ja nie mam miejsca by oli zrobić choć taki mały kącik :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wymianka ale radość z zabawy taka sama;))
      Super;))

      Usuń
  2. Ależ t słodycze wyglądają apetycznie :)
    Pewnie, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza kolekcja filcowych jedzonek robi wrażenie :)
    Nas oczarowały dzieła Magdy i planujemy powiększyć nasz zestaw piknikowy.

    Zgłosiłabym się z miłą chęcią, ale dokończę najpierw zabawę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie..powi Ci, że szycie jedzonka wciąga..ja strasznie żałuję, że nie mam na to czasu;(

      Usuń
  4. Świetny pomysł - zgłaszamy się :-) Zabawa może być fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny zestaw :) mnie jedynie nie przekonuje posiadanie takowego ze względu na przechowywanie... ja nie mam już na nic miejsca!!!!
    ale super to wszystko... sama bym sobie zrobiła taką kanapeczkę z tego :D
    może pomyślę w przyszłości... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz cały smakowity dobytek plus filiżanki, dzbanuszek, talerzyki, widelczyki, garnki i takie tam mieszczą się w dzieciowej kuchence:) Pojemna jest:))))

      Usuń
  6. Ja też się zgłaszam. Nigdy nie brałam udziału w czymś takim. A Wasze prezenty wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hally ależ mi zrobiłaś reklamę :))) Koniecznie muszę Wam sprawić nową pizzę, bo ta już sfatygowana. Tym razem będzie na grubym cieście :) I pieczywko jakieś. Smacznego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pizza jest jedzona ciągle to sfatygowana ale nic jeszcze z niej nie odpadło...za to torebki herbaty pogineły:(

      Usuń
    2. Ooo...jak się ogarnę nadrobimy :)

      Usuń
  8. wowo! myslałam, że te słodkości to prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie lody robią największą furorę:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Madzia tworzy Piekne prace z filcu jak i Ty :):) Ale fajnie juz duzo macie roznego jedzonka :):) Ja kupilam dwa kompleciki w Ikea po tym jak pokazalas na blogu :) Jeszcze przydalaby sie jakas kuchnia :):) No i miejsce na nia hihi :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólnymi siłami trochę nam się zebrało:) Ja ostatnio nie mam niestety czasu na dłubanie przy filcowym jedzeniu.
      Aga, a może pokusisz się o taką małą kuchenkę jak nasza...nie zajmuje dużo miejsca...u Ciebie może się znajdzie mały kąt:)

      Usuń
  11. ja się wymienię na prawdziwe pyszności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrze na te zdjęcia to też bym coś zjadła:))))

      Usuń
  12. Halinko, to zabawa tylko dla właścicieli blogów czy poczciwi podczytywacze też mogą się zgłosić?:)
    Mój syn ma od jakiegoś czasu fazę na kuchnie, jedzenie i gotowanie.. na dzień dziecka szykuje się dla niego jego własna kuchnia:) i takie cuda jak zrobiłaś by mu idealnie pasowały!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, niestety tylko dla posiadaczy blogów bo inaczej zabawa nie mogłaby pójść dalej. Może napisz do Magdy...ona na pewno chętnie zrobi dla Was takie smakołyki:))) Gdyby to nie zajmowało tyle czasu to bym Wam zrobiła z miłą chęcią:)

      Usuń
  13. Jakie świetne. Jestem pod
    wrazeniem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale nie takie trudne...trzeba się tylko trochę igłą namachać:P

      Usuń
  14. Ależ to genialne! zawsze jak widzę takie cuda, mówię sobie, że jak tylko będę miała dziecko, sprawię sobie takie o :) no i tak zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zgłaszam :) Mam nadzieję, że wchodzi w grę każdy rodzaj rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie każde...prezent jest zawsze niespodzianką:)

      Usuń
  16. Dzieła Magdy to ogrom pracy. Już u Matki Sokole Oko nie mogłam się nadziwić... a teraz jeszcze i tu, u Was. Jest 23 a ja właśnie nabrałam ochoty na rurki i wuzetki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńka :D kapitalny pomysł i sałata mnie urzekła ;-)

    ooo zabawa :-))
    chętnie się zgłaszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł ;)
    Kiedy bylam mała marzyłam o takim zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)