48 Ona i on - rodzeństwo :)

"Rodzeństwo
Choćbyśmy nie wiem, jak sobie dokuczali...
Gdy przyjdzie niebezpieczeństwo jeden drugiego nie pozwoli skrzywdzić...
Dokuczać możemy sobie wzajemnie, ale inni nie mogą,
bo nie kochają nas tak jak my siebie nawzajem...
I w tym tkwi nasza siła"





"Rodzeństwo - i widzisz cząstkę siebie"


"Starsze rodzeństwo, to ktoś taki, któremu wierzysz nawet jeśli wiesz, że Cię oszukuję"


"Pogląd, że jedynaki mają w życiu najlepiej wygłaszają tylko ludzie mający rodzeństwo" ;D


  "Wiele 'inspiracji' wyciągamy od starszego rodzeństwa"



Pozdrawiam

Hally



48 komentarzy:

  1. Jestem jedynaczką i powiem z czystym sumieniem, że to nic przyjemnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trójkę rodzeństwa i czasem były momenty że marzyłam o tym, żeby być jedynaczką:P

      Usuń
  2. Wiktoria wygląda prześlicznie w tej sukience i rajstopkach! Są niesamowicie podobni do siebie. W rodzeństwie tkwi siła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to:) I też mi się podoba to zestawienie...widać pulchniutkie nóżki które tak uwielbiam:))))

      Usuń
  3. Cudowni są <3
    Rodzeństwo to chyba najlepsze co można dać dziecku;)
    A Franulek wygląda tak dorośle, w sensie rozumnie, no inteligencja aż bije po oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby Wiki nie;) tylko nie mogę uwierzyć, że Franus ma raptem 14 miesięcy a taki kumaty, czad:)

      Usuń
    2. A wiesz, że ja czasem mam wrażenie, że on jakoś mniej rozumny niż Wiki w jego wieku....ale on ma po prostu inny charakter....to już widać:P

      Usuń
  4. Jejku jakie słodziaki ;) Mam nadzieję, że Iwo nie będzie jedynakiem...

    P.S. co to za plakat za dzieciakami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzeństwo to fajna sprawa chociaż lekko nie jest:P
      A plakat kupiłam tutaj: http://www.galeriaplakatu.com/motywacyjne/jestes-niesamowity-plakat-motywacyjny

      Usuń
  5. Wszystko ma plusy i minusy. Tez jestem jedynaczka i czesto byly chwile ze chcialam miec rodzenstwo. A to na zdjeciach jest wyjatkowe :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Oni cudni! Wiesz co brakowało mi takiego wpisu z serii Z ŻYCIA WZIĘTE :) gdzie są zdjęcia Dzieciaków tak po prostu :) świetny plakat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też takiego wpisu brakowało...z nimi....a plakat tutaj http://www.galeriaplakatu.com/motywacyjne/jestes-niesamowity-plakat-motywacyjny

      Usuń
  7. świetne rodzeństwo :) choć ja znam je z dwóch stron, z młodszym bratem to byśmy w ogień za sobą skoczyli, a ze starszym no cóż, całe życie w walce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z siostrą koty darłam a później dogadywałyśmy się idealnie...no prawie idealnie:)

      Usuń
  8. Słodko i prawdziwie, też mam w domu takie rodzeństwo i nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej... Oni też sobie nie wyobrażają. Obserwuję ich czasami i po prostu serce się raduje jak oni się kochają, wspierają, kłócą, krzyczą... albo dzielą kosteczką czekolady... a zasnąć bez siostry albo brata to się nie da koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to..wszystko jest w życiu potrzebne...i sielanka i kłótnie:P

      Usuń
  9. Podpisuję się rękami i nogami! Piękne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieci to skarb...mam córcie i czasem żałuje ze zdecydowaliśmy się mieć jedynaczkę....
    Twoje są rozkoszne do całowania i łaskotanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo czy podejmujemy słuszne decyzje....rodzeństwo ma plusy i minusy...ja mam rodzeństwo..różnie bywało ale było wesoło....:))))

      Usuń
  11. cudne dzieciaczki..
    a rodzeństwo?owszem posiadam i w sumie nie narzekam ale swojemu synkowi świadomie oszczędziłam tej atrakcji i jak na razie (a ma już 11 lat) nigdy się o nie nie dopominał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie twierdze, że rodzeństwo to same plusy i każdy powinien je mieć....bycie jedynakiem bez wątpienia ma swoje zalety...ja w sumie chciałam być jedynaczką:)

      Usuń
  12. Kochana ja mam sześcioro rodzeństwa: dwóch braci i cztery siostry i nie wyobrażam sobie życia bez nich!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak słodko pozuja :)
    Juz widac, ze razem mogą wiele zwojowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są CUDOWNI!!! :)))))))))) Kiedyś przeczytałam takie słowa: "Rodzeństwo to najlepszy prezent dla dziecka".
    Buziaki kochani

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sesja, klimatyczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia FANTASTYCZNE !
    Ciekawe jak to będzie, gdy te moje łobuzy podrosną ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. No z rodzeństwem różnie bywam raz się kłóci, raz kocha. Ale jedno jest pewne fajnie mieć brata lub siostrę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jacy podobni do siebie - coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam rodzeństwo i niestety mamy bardzo słaby kontakt. Może dlatego mój syn jest jedynakiem....

    OdpowiedzUsuń
  20. świetni są, rewelacyjni!!!
    jako jedna z czwórki wiem, że Rodzeństwo to cudna rzecz
    ps piękny plakat, skąd?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajowe masz Dzieciaczki. Franul wiecznie uśmiechnięty, a Wiki już taaaka dojrzała. Nie mogę się doczekać swoich w tym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Suuper dzieciaczki :):) Przesliczne zdjecia :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rodzeństwo to najpiękniejszy prezent jaki możemy ofiarować dziecku.
    Widać ,że dobrze im razem ;)

    p.s. Kuchnia wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Rodzeństwo jest ważne, bardzo ważne - sama mam i brata i siostrę - wiem, jaki to skarb po latach :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rodzeństwo :)

    Ja mam brata i siostrę i muszę stwierdzić,że często miałam ich dość,ale nie wyobrażałam i nie wyobrażam sobie życia bez nich,są kochani i cudowni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dwie krople wody! Cudne te Twoje dzieciaki! Jak na nie patrze to od razu chcę więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja się cieszę, że Miśka ma młodszego brata :)
    Jak widzę takie fotki to moja radość jeszcze większa :D

    pozdrawiam
    http://house-manager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy cytat to moje najczęściej powtarzane zdanie o mnie i mojej siostrze;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Raz lepiej raz gorzej ale zawsze razem i jedno za drugim tęskni bo choć nie znają się długo to żyć bez siebie by już nie mogli :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam młodszego brata :-))))
    i zawsze chciałam mieć minimum 2 dzieciaków i to w małym odstępie czasu :-))) i sie udało :-)) nawet w takiej kolejności jak chciała heheheh :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem jedynaczką i od zawsze wiedziałam że ja będę miała więcej dzieci niż jedno aktualnie mam dwóch synów i nie mówię że na tym poprzestanę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)