24 Tuning wózka dla lalek:)

Napisała do mnie moja czytelniczka czy bym nie uszyła nowego pokrowca do wózka dla lalek...bo ten co był jest strasznie różowiasty a one za różowym nie bardzo...no i zniszczył się trochę a wózek ulubiony, bo skrętny, lekki. Zgodziłam się w ciemno...lubię wyzwania więc czemu nie.
Efekt zaskoczył mnie samą.




Mam nadzieję, że małej właścicielce nowe image wózka się spodoba:)
Pokrowiec brązowy w białe groszki z zieloną lamówką. Tył gładki brązowy.
W środku miękka ocieplinka dzięki czemu pokrowiec jest sztywniejszy:)






I drugi - dla kontrastu jaśniejszy:)
Z jednej strony żółto-biały szewron, tył gładki.
Brązowa lamówka.






Tak wózek prezentuje się w oryginalnym wydaniu:


Mnie najbardziej podoba się wersja pierwsza....czekoladowa:)
A Was która najbardziej przekonuje????

PS. Dziękuję Magdzie i jej córce Hani za wypożyczenie wózka do zdjęć:))))
Dzieci oddadzą go raczej niechętnie...

Pozdrawiam

Hally



24 komentarze:

  1. Albert zadowolony:) Brąz do różu pasuje fajnie. Ale obie wersje brawo za wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie przepadam za brązem to w tym przypadku jednak ta wersja bardziej przypadła mi do gustu, chyba ten brąz lepiej z różem wygląda niż żółty.
    Tak poza tym to u mnie mnóstwo rzeczy do przeróbek by się znalazło więc chętnie bym Cie przygarnęła na jakiś czas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba ładne, ale pierwszy boski! :)

    Skoro dzieci niechętne do oddania to kup taki koniecznie i dokonaj tuningu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje Suuper Ci wyszly :):) Spisalas sie na 6 :):) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne to! jej,moja większa też ma takie brzydkie coś na kółkach,może też uszyję jej nowe ubranko na wózek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wersja nie do pobicia, rewelacja i wozek jakby nowy i cieplejszy :) brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta brązowa jednak ładniejsza choć żółta też śliczna :) Ale ciemny kolor przy zabawie maluchów ma dodatkowy plus nie widać zabrudzeń :)
    Super pomysł jak kiedyś będziemy mieć taki różowy cud to napiszę do Ciebie od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez porównania, teraz wózek prezentuje się pięknie i stylowo :) Bosko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja..jak zwykle...ale tym razem wyjątkowo nie uprzedzilas mnie:) ja nasz juz podrasowalam jakiś czas temu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę te kolory gryzą się jak dla mnie np. z tymi różowymi rączki...ja bym połączyła brąz z fioletem albo szary z filoletem, mi tym razem to zestawienie kolorystyczne nie leży...ale samo wykonanie....szacunek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wersja żółta totalnie mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekolada w kropki z tym różem wygląda naprawdę fajnie, ale co by nie mówić, to oba siedziska są rewelacyjne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brąz w groszki z zielenią - szał!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie - nowe "pokrowce" o niebo lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hally jak zawsze rewelacja! Brąz the best, ja ostatnio mam apetyt na brązowo-różowo-kremowe zestawienia. Pojęcia nie mam czy to pasuje ale mi się podoba :))) A wiesz co? Wózek możecie trzymać aż się znudzi. Nie ma problemu!

    OdpowiedzUsuń
  16. pop over to this web-site l6j51j9x97 louis vuitton replica handbags replica bags in london replica bags ebay check o1n11q7x59 replica bags wholesale mumbai her response h1j83f5g89 replica bags from china replica bags for sale

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)