1 My Simple Art :)

Znacie My Simpe Art?????
Pod tą nazwą kryje się Magdalena Popovics - magister sztuki ze specjalizacją malarstwo sztalugowe. Od prawie 10 lat zajmuje się głównie grafiką komputerową, która jest dla niej tylko pracą ale także i pasją. Magda projektuje layouty www, plakaty, ulotki, katalogi, banery, obrazki, logo. Przy tym jest mamą dwójki dzieci - Nadziejki i Patiego i to dzięki nim zaczęła się bardziej interesować projektami dla dzieci.


Już nie pamiętam jak trafiłam na Magdę, a może to ona trafiła na mnie...bądź co bądź zostałam czytelniczką jej bloga My Simple Art i przepadłam w zachwycie nad jej pracami pełnymi kolorów i energii :) To było to czego szukałam do pokoju swoich dzieci. Pierwsze pracy Magdy pojawiły się u nas jeszcze przed narodzinami Franulka i pokazywałam je tutaj :)


Rok temu postanowiłam coś zmienić na swoim blogu tak aby jego wygląd był taki bardziej mój. 
Zgłosiłam się do Magdy z prośbą o wyczarowanie dla mnie logo i banerka.
Różnice zauważyło wielu z Was i często mnie pytaliście kto jest ich autorem.
Magdę polecam z czystym sumieniem...fajna współpraca spełniająca moją wizję, której do końca nie byłam pewna i którą zmieniałam w trakcie kilka razy.


Ale nie o tym miało być :P
My Simple Art to także sklep internetowy pełen prac Magdy:)
To nie tylko plakaty ale także przypinki, lutereczka, naklejki i wiele innych rzeczy....a to jeszcze nie koniec :)
Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu TUTAJ



Mało tego, My Simple Art od niedawna jest na fb i ma dla Was prezent w postaci jednego z trzech plakatów:))))
ZAPRASZAM TUTAJ po szczegóły :))))



I zachęcam do wzięcia udziału w konkursie:)

Pozdrawiam

Hally





1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)