12 Kręgle DIY :)

Post miał być w środę...dziś piątek..nawet nie wiem kiedy to minęło...
Dzień za dniem...mija jak szalony...
Wymyśliłam, a właściwie to postanowiłam, że dwa razy w miesiącu pojawi się post z eko zabawką w roli głównej. Nie będą to tylko zabawki wykonane przez nas ale także te ze sklepów.
Już nie raz pisałam, że mam małego fioła na punkcie drewnianych zabawek:)
Dobrze, że nie mam TEGO sklepu pod ręką bo kiepsko by było z moim portfelem :P

Kręglami z rolek po papierze toaletowym bawimy się już dosyć długo ale w końcu postanowiłam się za nie zabrać i je trochę "podrasować" :)

Chcecie mieć takie eko-kręgle???
Nic prostszego:)
Potrzebujesz:
1. 6 rolek po papierze toaletowym
2. kolorowy papier zwykły lub samoprzylepny
3. nożyczki, klej i...
4. przynajmniej jedno dziecko chętne do pomocy :)

Ja skorzystałam z białego papieru samoprzylepnego. Wycięłam prostokąty i przykleiłam je do rolek.


Ponacinałam wystający papier i....


...zagięłam go do środka :)
Franek też zaginał więc jak widać jest to dziecinne proste :)


Potem przyszła kolej na najlepsze zadanie czyli na dekorację rolek:)
I tutaj mój pomysł legł w gruzach...okazało się, że kolorowe paseczki wycinane przez Wiktorię nijak sie nie trzymają białej okleiny której użyłam jako bazy.



Na szczęście znalazłam kawałeczek szarej foli i powycinałam wzorki wymyślone przez dzieci:)
Naklejali sami wg swojego "widzimisię" i wyszło pięknie :P


Pozostała jeszcze kwestia piłki. 
Tutaj poszłam na łatwiznę i używamy piłeczki, która jest u nas sama nie wiem skąd, ale nadaje się idealnie.
Może macie pomysł z czego i jak można zrobić taką ekologiczną piłkę do zbijania kręgli???
Chętnie tą naszą zamienię a póki co gramy tak:





Proste i fajne:)
Prawda???

Pozdrawiam

Hally

Ps. Gdybyście szukali czegoś fajnego na Mikołajki to zapraszam do mnie do sklepu TUTAJ
lub tradycyjnie TUTAJ gdzie zarówno fani plastiku jak i drewna znajdą tu coś fajnego:)







12 komentarzy:

  1. lubię takie zabawki, jak sie znudzi to potem można wyrzucić i czysto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz - masz ;)
    Piłek spodziewajcie się około wtorku/środy. Nie wiem czy nadadzą się do zabawy w kręgle, czy do innych celów, wypróbujecie, zdecydujecie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Wierna czytelniczka (choć zazwyczaj w ukryciu) Twoich wspaniałych poczynań

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna zabawa kiedyś z E. takie robiłam muszę raz jeszcze zrobić i zagrać :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!Prosty i szybki a ile frajdy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe!!! A jaka radość z wspólnego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł. dwa w jednym, i zabawy plastyczne i gra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kreatywnie! Spędzony w ten sposób czas na pewno zaprocentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szybko i fajnie takie pomysły lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)