8 Poduszka na Mikołaja:)))) PROMOCJA

Mikołajki tuż, tuż...warto już pomyśleć o prezentach.
Rok temu z tej okazji zrobiłam promocję cenową na poduszki zwierzaki...wiele dzieci dostało je w prezencie Mikołajkowym:)
Dostałam wiele maili od zadowolonych klientów i w tym roku również daję Wam okazję zakupu zwierzakowych poduszek w obniżonej cenie:)

Ceny poduszek zwierzaków spadły o 10zł a podusia kotek jest 15zł tańsza.
Aktualne ceny można sprawdzić TUTAJ

Przy zamówieniu trzech sztuk dowolnych poduszek WYSYŁKA GRATIS!!!
Przy zamówieniu na stronie sklepu należy wybrać wtedy opcję odbioru osobistego.


Zamówienia można składać poprzez kontakt na hally84@interia.pl na fb bloga i przez stronę sklepu www.hallydesign.pl

UWAGA!!!!

Spośród osób, które zamówią poduszkę do 18 listopada tj do środy wylosuję jedną osobę, która dostanie swoją poduszkę za free albo wybierze sobie drugą w gratisie :))))

Zamówienia złożone do środy będą zrealizowane z dostawą na Mikołaja:))))

Pozdrawiam

Hally


8 komentarzy:

  1. Fajna akcja!!! Ale k siusz tymi cenami!!! Mam ochotę na te poduszki gwiazdki :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podusie :) Na pewno skuszę się ale jeszcze nie teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, może się skusze na jakąś poduszkę - lisek wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. To niesamowite:)ZAczynałyśmy prowadzić bloga w tym samym czasie a Ty przez ten czas tak się rozwinełąś:)Takie piękne cuda tworzysz, jestem pod wrażeniem. Zamówiłam podusię-liska do pokoju mojej Zu:)Będzie pięknie wyglądała!POzdrawiam Cię ciepło Kasiarzynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od Hally już kilka rzeczy i zamawiam następne.w rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej,a dzieciaki mają świetną zabawę.szczerze wszystkim polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zerżniete wzory od innych rekodzielnikow,więc nie dziw się Kasiarzynko że tak się jej blog i "tfurczosc" rozwija... Zalosne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakies linki do wzorów oryginalnglych? Chetnie sie dowiem od kogo zerżnęłam wzór np na zwierzakowe poduszki.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)