3 Tort bez kalorii - DIY :)

Już od dawna chodził mi po głowie pomysł uszycia puszystego tortu....w sumie to idealny gadżet do zdjęć urodzinowych, ale zawsze coś wypadało no i w sumie po co mi on tak właściwie skoro zdjęć zawodowo nie wykonuje....ale całkiem niedawno trafiłam na osobę, która taki tort u mnie zamówiła.
Przy okazji zrobiłam Frankowi kilka zdjęć....bo jego urodziny już jutro :)

Instrukcja wykonania tortu jest bardzo prosta :)
Wycinany dwa koła o większej średnicy( umnie 45cm) i dwa koła o mniejszej średnicy (30cm).
Do kół doszywamy paski tak aby powstała nam okrągła poducha z wysokim brzegiem.
Poduchy napełniamy ścinkami lub kulką silikonową.
Zaszywamy i zszywamy w czterech miejscach jedną poduchę z drugą.
Na wierzch można doszyć cyfrę lub dać inną dekorację.Ja użyłam pomponów tiulowych od Pomponove (są idealnie sztywne)


Girlalnde wycinamy ze skrawków tkanin...moja ma podwójną warstwę ale równie dobrze może być z jednej. Trójkąty doszywamy do tasiemki i mocujemy do tortu. Gadżet do zdjęć gotowy a poduchy po rozłączeniu mogą służyć jako pufki :)

A później już możemy się wyżywać fotograficznie... :)





Koronę można zakupić TUTAJ
Tort też mogę wykonać na zamówienie w dowolnej kolorystyce. Koszt za wymiar 45x40cm to 130zł.
Szczegóły na priv

Uciekam do przygotowań urodzinowych...:)

Pozdrawiam

Hally





3 komentarze:

  1. Ile? 130 zł za tort?
    Iwona S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę, że są to dwie odrebne pufki z girlandami wuniwersalnych kolorach plus zestaw cyferek (1-5) których nie ma na zdjęciu to uważam, że nie jest to wygórowana cena biorąc pod uwagę koszty materiałów i włożoną pracę.

      Usuń
  2. Świetny gadżet do sesji zdjęciowych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)