6 Moja (przed)Świąteczna przygoda:))))

Kochani...obiecałam, że się wytłumaczę dlaczego mnie tu nie było chociaż w planach miałam post z grami pod choinkę i z moją "łiszlistą" ale będą...z tym, że po Nowym Roku :)
Tymczasem chciałam Wam pokazać co pochłaniało mój weekendowy czas w grudniu :)
Bo w tygodniu tradycyjnie już oddawałam się szyciu :)

Kto jest ze mną od początku ten wie, że co roku robię swoim dzieciom Świąteczną Sesję Zdjęciową.
Nie jest to taka typowa sesja w studiu robiona przez profesjonalistę.
Zazwczaj sadzałam moje dzieci na stole, wysypywałam biały puch i robiłam kilka ujęć na tle białej ściany. Niby niewiele ale pamiątka świetna :)
Zanim przejdę do sedna tematu małe wspomnienia:
Rok 2012


Rok 2013 (Tutaj)


Rok 2014 (Tutaj)


Rok 2015 (Tutaj)


Rok 2016


I tegoroczne, jedne z wielu:



















W tym roku ewidentnie poszalałam w temacie zdjęć:)
Rok temu robiłam zdjęcia świąteczne tylko córkom mojej koleżanki,w tym roku miałam baardzo dużo małych modeli :)
Zamieszczę tutaj po jednym zdjęciu z każdej sesji chociaż zdjęć wyszło naprawdę dużo :)))
Dziękuję każdemu za zaufanie, ciepłe słowa i przemiłą atmosferę:)





















I tymi oto świątecznymi kadrami chciałabym Wam życzyć spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych z najbliższymi :)))

Do zobaczenia w Nowym Roku :)))

Pozdrawiam

Hally











6 komentarzy:

  1. Piękne, świąteczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodziwi modele i urodziwe zdjęcia. I tak poza tym super pomysł z taką sesją. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko, przepiękne zdjęcia stworzyłaś!!! Możesz się tym zajmować profesjonalnie. Szkoda, że nie mieszkamy blisko siebie. Ja też robię swoim dzieciakom świąteczne sesje, ale Ty jesteś mistrz!!! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :*
      Tez bardzo żałuję, że nie mam Cię na wyciągnięcie ręki :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)