18 Dom spod czwórki - garść inspiracji - łazienka dolna :)

W naszym domu będą dwie łazienki - jedna na dole, druga na poddaszu :)
Od początku postanowiliśmy, że w dolnej będzie prysznic a w górnej wanna, prysznic też by się zmieścił ale chce żeby zostało trochę przestrzeni więc nie będziemy dublować :)
Dzisiaj inspiracje i mój pomysł na dolną łazienkę :)




Dolna łazienka ma kształt prostokąta o wymiarach około 2x3m (zapomniałam jakie wymiary ma dokładnie) z wejściem dokładnie po środku dłuższej ściany.
Plan jest taki: Po prawej stronie prysznic bezbrodzikowy oddzielony od reszty łazienki za pomocą szyby. Dokładnie tak jak tutaj:


Obok szyby, naprzeciwko drzwi będzie szafka z umywalką nablatową i koniecznie z okrągłym lustrem. Bo bokach dwa kinkiety :)



Marzy mi się jakaś prosta drewniana szafka pod umywalkę w kolorze jasnego drewna, najlepiej jakiś staroć ale zobaczymy czy coś uda mi się upolować :)
Ściana będzie w podobnych płytkach (KLIK) i zabudowana na podobną wysokść z drewnianą półeczką jako wykończenie :) Ściana nad będzie albo ciemna albo jasna (tą decyzję zostawiłam sobie na później) 

Kafelki będą tylko pod prysznicem i na drugiej ścianie tak jak na zdjęciu wyżej. Pozostałe ściany będą pomalowane białą farbą dedykowaną do kuchni i łazienek.

Na podłodze będą najprawdopodobniej wzorzyste płytki w odcieniu szarości z ciemniejszym akcentem (Klik)


Lub tymi (KLIK)


Tutaj jako inspiracja łazienka projektu Lovingit z podobnymi płytkami i dodatkami w kolorze drewna i bieli :)


Jednak zdecydowanie skłaniam się ku biało-szarym wzorze na podłodze, który jest mniej zobowiązujący :)
Coś jak na zdjęciu poniżej - jest to łazienka, którą mam w inspiracjach od 4 lat i ciągle podoba mi się tak samo mocno :)


I to by było na tyle w temacie dolnej łazienki:)
Poniżej jeszcze kilka dodatków, które mi wpadły w oko i które będą do niej pasowały :)









A może ktoś z Was ma wzorzyste kafelki w swojej łazience i da znać jak się sprawują ??

Pozdrawiam

Hally











18 komentarzy:

  1. Cudne inspiracje, łazienki będą bardzo przytulne. Życzę, by wyszły jeszcze piękniejsze, niż myślisz. :) Wzorzyste kafelki są boskie i nadadzą niepowtarzalny charakter, a drewniana szafka pod umywalkę to i mi się marzy. No myślę, że będzie cudnie. Powodzenia w realizacji, pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że zrealizuję przynajmniej większość tych planów :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jedno jest peewne : Bedzie Bajecznie :))))) To ja czekam juz na gotowa ,az pokazesz :))) Suuper inspiracje Kochana :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to będzie w ciągu najbliższego roku...Buziaki :*

      Usuń
  3. Prysznic ze szklaną ścianą w czarnej ramie daje niesamowity efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania..jednak z powodu kosztów musiałam zrezygnować z czarnych/złotych dodatków...

      Usuń
  4. Myślę, że warto skorzystać z usług firmy Projekty z Wizją. Mają duży wybór projektów, świadczą usługi na wysokim poziomie. Poza tym każdy projekt wykonują bardzo sumiennie i dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, tak oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiamy na farby gwarantujące wysoką jakość w stosunku do ceny? Polecam www.cromadex.pl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo inspiracji można znaleźć w tym wpisie, świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne inspiracje na nową łazienkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten tok myślenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)