11 Wiosna na budowie :)

Wiosna rozgościła się na dobre co mnie bardzo cieszy :)
W końcu zrobiło się ciepło, zielono i coś się dzieje :)


W dużym domu póki co działają fachowcy (tynki są już na ukończeniu) a w małym domku "pomieszkują" dzieci :)
W zeszłym roku jakoś nic mi nie wyszło z dekoracją domku z zewnątrz ale w tym roku sprężyłam się i posadziłam kwiaty w doniczkach pod okienkami :) Z dnia na dzień rosną coraz bujniej...oby tak dalej :)





Nowością są betonowe doniczki - projekt DIY, który wyszedł dosyć spontanicznie przy zalewaniu betonowych słupków na poddaszu. Przez całą jesień i zimę przeleżały w formach aż w końcu M się zlitował i je z nich wydobył. Posadziłam w nich krzaczka, kwiaty i posiałam maciejkę. Codziennie cieszą moje i oczy i mam ochotę na więcej bo prezentują się cudownie.




Krzaczek jest do przycięcia ale czekam aż się nieco rozrośnie :)

Obok domku dla dzieci powstała huśtawka (muszę wymienić linki na dłuższe bo teraz huśtawki są nieco za wysoko).
Początkowo w planach była forma nieco bardziej tradycyjna ale zobaczyłam pomysł na huśtawkę w prostej formie na blogu House Loves i przepadłam, a że z dachu zostało nam trochę drewna to od pomysłu do realizacji nie minęło dużo czasu :)





Drewno na huśtawce zabezpieczone jest Impregnatem Vidaron w kolorze dąb bielony a górna belka impregnatem bezbarwnym. Ma nadzieję, że jak podwórko przestanie być pobojowiskiem to pomiędzy domkiem a huśtawką wyrośnie jakieś drzewko a pomiędzy domkiem a budynkiem gospodarczym - warzywnik :)

Póki co ten kawałek podwórka jest coraz fajniejszym miejscem do zabawy :)
Dzieci zapraszają znajomych a niektórzy wpraszają się sami..jak np ta jaszczurka :)


Jak zapewne zauważyliście nasz domek nie ma drzwi...niewytrzymały wichury.
W planach są nowe ale czekają w kolejce tak samo jak okna dachowe :)
Więcej o domku opowiadam na swoim instagramie >>KLIK<<




Udanej majówki :)))

Pozdrawiam

Hally







11 komentarzy:

  1. Ten domek jest uroczy. Sama mogłabym mieszkać w takim niebieskim domku z tymi okiennicami i kwiatkami w skrzynkach. Cudnie to wyglada. Betonowe donice to nie moja bajka, ale domek jest rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie :). Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten domek...i już nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał z górnymi oknami i zielenią wkoło :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Śliczny domek. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki domek to było kiedyś moje dziecięce marzenie ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Uwielbiam wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia na szczęście lub nie budowa domu jeszcze przede mną :P Dzięki za ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały plac zabaw. Każde dziecko chciało by się w na nim znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie! Ten domek jest na maksa uroczy! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)