9 Szyciowe Wakacje-czas start!!!! KONKURS!!!!

Tak się zaszyłam i zajęłam innymi sprawami, że ani Candy, ani Konkursu.
Postanowiłam nadrobić....sama rozdawajka to nie to samo.
Liczę na to, że się wykażecie, że wasza wyobraźnia popracuje na wysokich obrotach i się uda stworzyć coś fajnego:))))
Ja już mam dwa pomysły, które zrealizuje na dniach:)



Zasady zabawy:

Bawimy się od dzisiaj do 20go sierpnia:)
w ciagu tygodnia postaram się ogłosić wyniki.

Zabawa polega na wymyśleniu (narysowaniu - opisaniu, uszyciu) rzeczy bez której 
nie wyobrażacie sobie wakacji:) 
Dla każdego taka rzecz to coś innego...Jaka jest Wasza????

Prace w postaci szkicu+opisu lub zdjęcia uszytej przez Was rzeczy nadsyłajcie na adres hally84@interia.pl
z dopiskiem SZYCIOWE WAKACJE!
Mogą to być Wasze pomysły sprzed roku np które Wam się sprawdziły, rzeczy które Wam się marzą ale nikt tego nie wymyślił...interpretacja jest dowolna:)
Dla mnie taką rzeczą jest organizer na kredki wymyślony rok temu dla Wiki....albo oragnizer na butelki:P

UWAGA!!!
Są trzy nagrody:)

Dla najlepszego wg mnie szkicu+opisu - realizacja projektu przeze mnie:) 
Będę się starała jak najwierniej zrealizować projekt tak aby twórca był zadowolony:)
Wartość relaizacji projektu do 100zł.

Druga nagroda dla najlepszego uszytku - bon zakupowy o wartości 50zł do zrealizowania w sklepie Cottonhill

I trzecią nagrodę w postaci łańcucha z 10 świetlnych kulek ufundowało Cottonovelove
Nagroda ta będzie rozlosowana spośród wszystkich uczestników Konkursu.

Uczestnikiem może być każdy kto ma na to ochotę.
Nie trzeba mieć bloga, nie trzeba nas lubić 
chociaż bedzie nam niezmiernie miło gdy polubicie nasze strony na fb:


Kogo skusiły nagrody???? 

CZAS  START!!!

Czekam na Wasze zgłoszenia:)

Hally

Ps. Dziękuję Anicie za stworzenie dla mnie plakatu konkursowego:)


9 komentarzy:

  1. Świetny konkurs, świetny plakat, nagrody marzenie !!!! Przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Ale wyzwanie :)
    Właśnie pakujemy się na nasze wakacje. Jak wrócimy napewno pochwalimy się naszymi szyciowymi wakacjami:)

    Cottonhill...moj ulubiony sklep z tkaninami :) Ooo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper pomysl na zabawe :)) Postaram sie cos wymyslec ,ale nie obiecuje czy moje szare komorki zadzialaja :)) Ale pomysl na zabawe na prawde Suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super super, tylko ja pewnie jak zwykle nie zdążę :D
    do mnie też zapraszam na cukieraska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ale gratka! To oczywiście i my zmobilizujemy się do działania, bo gra warta świeczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. oejejuuuuu ale Wy szalejecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się dołączam:) super nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie dołączyłabym do zabawy, ale nie wiem jak rozstrzygnąć kwestię uszycia czegoś kto nikt nie wymyślił? mi się też wydawało, że to ja coś wymyśliłam, ale okazuje się, że to już było, to , że zrobię coś w innym kształcie to ktoś może i tak powiedzieć, że to nie mój pomysł do końca, my sobie nie wyobrażamy wakacji bez tipi, ale już Indianie je wymyślili, a nieraz spotkałam się z opiniami u kogoś, że to jego pomysł;) właśnie będę szyć nowe namioty więc jak to może być to chętnie wyślemy zdjęcia:) czy praca może być pokazana na blogu? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)