13 Na Dzieciowe Dni :)

Już za dwa tygodnie święto wszystkich dzieci:)
Myślicie już nad prezentami??? Jak to u Was wygląda???


Góra prezentów czy lepiej jeden porządny?
A może lody, wycieczka i czas tylko dla siebie???
My zazwyczaj staramy się ten dzień spędzić aktywnie - jeśli pogoda i okoliczności sprzyjają.


Czasem też kupujemy prezent, który planowaliśmy od dawna.
Rok temu była to hulajnoga kupiona TUTAJ i był to zdecydowanie strzał w 10!
Do kompletu uszyłam torbę na wszelkie dziecięce niezbędniki spacerowe.
Torbę możecie zamówić w dowolnej kolorystyce w cenie 45zł + kw


Nie mam pojęcia co będzie w tym roku...czas pokaże:)
A Wy jakie prezenty proponujecie na Dzień Dziecka????
Przydałaby się mała ściągawka na blogu tym bardziej ze miesiąc później Wikusia ma 4 urodziny:)

Ostatnio zajrzałam do tej gazetki KLIK


....i mam mętlik w głowie:)
Dużo świetnych propozycji, znanych marek...w dobrej cenie...tylko na co się zdecydować???

Pozdrawiam 

Hally













13 komentarzy:

  1. My z tej oferty mamy rowerek biegowy i klocki Lego. Kupiliśmy 2 lata temu :)
    W tym roku odpuszczam zabawki, bo już za dużo wszystkiego. Uzupełnimy napewno kolekcje Alberta. A na reszte nie mam pomysłu. Może zrobimy sobie wycieczke pociągiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas szał na Alberta opadł;( Zabawek tez sporo...i tak dumam bo jakis drobiazg symbolicznie by sie przydał;)

      Usuń
  2. No ja myślę nad hulajnogą i rowerkiem biegowym(oczywiście w ewentualny zakupu włączają się Babusie) :) żadnych zabawek i tak później nie ma kto tego sprzątać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas hulajnoga to bylo to...rowerek biegowy lezy w piwnicy.. mam nadzieje ze F. sie przekona;)

      Usuń
  3. Ja zamówiłam już książki, jeśli pogoda pozwoli, to dzień spędzimy aktywnie ale nie planujemy wycieczek, bo wszelkie atrakcyjne dla dzieci miejsca przeżywają w tym dniu oblężenie więc wycieczkujemy raczej w innych terminach. Ale będzie festyn na Dzień Dziecka więc pewnie się wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://matkapasjonatka.blogspot.com/2015/05/prezenty-na-dzien-dziecka-dla-malucha.html

    OdpowiedzUsuń
  5. My bez prezentów, synek ma dwa dni wcześniej urodziny, więc i tak będzie ich sporo w tym czasie. W planach mamy za to lot balonem, mam nadzieję, że pogoda nie pokrzyżuje nam planów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za duzo tych zabawek i ciezko cos wybrac :)) My dla Tobiego chcemy kupic hulajnoge wieksza :) A dla Emilie jak juz to bedzie to jakis konik :) Tak mysle ,a jak wyjdzie to sie okaze :)) No i dodatkowo trzeba z domu wyjsc koniecznie ,byleby pogoda dopisala :) Pozdrawiam Cie Halinko weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie. z donu trzeba wyjsc koniecznie...moze jakis piknik;)

      Usuń
  7. Dzień dziecka od jakiego czasu u nas to nie zakup kolejnej zabawki to dżien dziecka czyli wycieczki, imprezy, zabawa ;)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)