7 Więcej niż słowa...

Dziś święto wszystkich Mam :)
Dla mnie osobiście jest to dzień wyjątkowy....szczególnie w tym roku....
i nie będę zdradzać dlaczego...

Uwielbiam zdjęcia...uwielbiam je robić...otaczać się nimi i dawać je w prezencie...
W tym roku Moja Mama otrzymała prezent wyjątkowy....wart więcej niż słowa....ułamek jej życia a właściwie naszego wspólnego życia zamknięty w kilkunastu zdjęciach wartość których tylko my rozumiemy....


Kilkanaście kadrów....parę słów...i łzy w oczach....



Dzień Matki - oby jak najwięcej było nam dane ich przeżyć:)
W zdrowiu i w otoczeniu swoich dzieci i wnuków...
Tego życzę dziś Mojej Mamie, Wam i sobie:)))))

* * *
Fotoksiążka PRINTU to idealny prezent na każdą okazję:)
Przypominam że do końca maja na hasło: bycieszycsiezyciem możecie zamówić dowoloną fotoksiążkę do 100 stron ze zniżką 40%

Pozdrawiam

Hally



7 komentarzy:

  1. Mam taki ogrom niewywołanych zdjęć, że nie wiem jak się do tego zabrać... ale przyznam, że fotoksiążka to świetny pomysł.
    Ps. Dałaś mojej wyobraźni niezły rozruch swoimi słowami na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam zaległosci.. niestety.. a obiecalam sobie co 3m-ce robic odbitki;)

      Usuń
  2. Uwielbiam foto książki! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje;) Od Ciebie jest to wyjatkowy komplement;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)