10 Moje top 10 Targów Kids'Time

Pisałam kilka postów wcześniej, że wybieram się na Targi Kids'Time. 
Są to jedne z największych Targów w Europie. cudowności było co nie miara...
Na spotkaniu Klubu Mam Ekspertek  swoje produkty zaprezentowało 18 firm.
Z tego wszystkiego wybrałam swoje Top 10.
Jest to moja subiektywna ocena....10 produktów z efektem Wow!!
No to lecimy:
(Kolejność przypadkowa)

1. Longboardstroller czyli wózek i hulajnoga w jednym,. Rewelacyjny pomysł dla aktywnych rodziców. Można w nim przewozić dziecko do 15kg:) Dla mnie rewelacja.

\


2. Najmniejsza spacerówka
Marka Cybex, spacerówka GB Pockit, która składa się do wymiaru 30x35x18 i waży jedynie 4,3 kg!


3. Lampka-przytulanka jeż:)
Fantastyczna. Miękka, ma kieszonkę w której schowana jest lampka z melodyjkami, Idealna do zasypiania. Fajny pomysł na prezent np na roczek:)


4.  Rewelacyjne porodukty marki Traing2s. A wśród nich niezwykle pomysłowa zabawka edukacyjna wdech-wydech. Więcej o niej TUTAJ


5. Pojemnik na przekąski marki Nuby TUTAJ
Zabawny:) Może moje dzieci już nieco za duże ale przy najbliższej okazji zakupię ten pojemnik bo drobne przekąski są wiecznie poza miseczkami.


6.  Kalejdoskopy LONDJI to te tuby ze zdjęcia o które pytaliście wcześniej. Nie jest to zwyczajny Kalejdoskop jaki pamiętam z dzieciństwa ale taki, który pokazuje wzór z obiektów znajdujących się wokół nas.


Oprócz nich marka ma w swojej ofercie wiele tradycyjnych zabawek, Mnie szczególnie ujęły puzzle wykonane z recyklingowej tektury z retro ilustracjami.


Do kupienia TUTAJ

7. Marka Hape, mam do niej słabość...podoba mi się niemal wszystko ale ekologiczny garaż z "przeszkloną" windą i stacja paliw w której można tankować drewniane autka, które wróciły z warsztatu po zmianie opon,,,efekt Wow z którego długo nie mogłam wyjść...i cena w porównaniu do innych drewnianych parkingów przystępna. JA podobną kwotę zapłaciłam za garaż Franka a o wiele bardziej wolałabym ten :) TUTAJ



8. Seria klocków Natalia TUTAJ Jestem ich bardzo ciekawa więc zakupię na pewno jeden zestaw dla Wiki żeby się przekonać czy faktycznie są takie rewelacyjne., Są to klocki kompatybilne z klockami LEGO.

9. Miś Edukacyjny w wersji dla chłopca i dziewczynki w przystępnej cenie. Na prezentacji zapowiadał się ciekawie, jest łudząco podobny do misia z Fischer Price ale cenowo dużo tańszy i można go kupić TUTAJ


10. Zabawka logopedyczna Zdrowe Odżywianie:)
Wspiera rozwój mowy i uczy dobrzych nawyków żywieniowych. Wróciłam z nią z Targów więc moja opinia o niej już niedługo 


* * *

Więcej o całym spotkaniu i innych produktach przeczytacie TUTAJ

Pozdrawiam

Hally












10 komentarzy:

  1. Ta lampeczka jeżyk mnie zainteresowała. Rozglądam się właśnie za takimi świecącymi przyjaciółmi dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że moje dzieci mają już swoje lampki na pewno zakupiłabym jeżyka...jest przesłodki:)

      Usuń
    2. i rzeczywiście idealna na prezent lampka, zwłaszcza jak nie jest się pewnym co dziecko ma i czym się interesuje ...

      Usuń
  2. Wozek z deskorolka robi wrazenie :))) Misie swiecace ,grajace super :) No wszystkie zabawki Suuper :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! Kolejny jeż w domu , to groziłoby katastrofą ;)
    Marka Lodji skradła moje serce jakiś czas temu. Stylistyka, wzornictwo z nutką nostalgii uderza w100% w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym parkingu, kilkukrotnie przyglądałam się na stoisku i chyba sprezentuje go synkowi na drugie urodziny.
    Na targach kupiłam też lampkę, ale owieczkę. Super się u nas sprawdza, jako jedna z nielicznych rzeczy potrafi wyciszyć synka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)