13 Sukienka wielozadaniowa:)

Mówią, że każda prawdziwa kobieta powinna mieć w swej szafie małą czarną :)
Jakoś tak się złożyło, że ja nie mam...tzn nie miałam do tej pory...nie lubię kupować czegoś na jeden raz....uwielbiam ubrania "wielozadaniowe" takie, które w zależności od dodatków sprawdzą się i na co dzień i od święta...



Szukałam wszędzie idealnej małej czarnej i nie znalazłam...za szycie ubrań się nie zabieram dlatego poprosiłam Monikę (La Mere) o uszycie wymarzonej sukienki:)
Chciałam żeby była prosta ale nie obciskająca..żeby miała kieszonki, była lekko poszerzana i dłuższa z tyłu:) Żeby pasowała do szpilek i do trampek...i chyba udało nam się stworzyć sukienkę idealną :)
W wersji podstawowej była dłuższa, jednak w taka długość mi bardziej pasuje.
Nie wiem czy wypada w moim wieku ale mam to w nosie...poniżej trzy sposoby na małą czarną dresówkę...powinny być cztery, ale zapomniałam zabrać ze sobą trampek :(

1. Wersja codzienna z karmelową ramoneską i czarnymi botkami, wygodnie i idealnie na ciepłe wiosenne dni :)




2. Na wieczorne wyście z koleżanką :P np do kina albo prywatkę...wersja jak wyżej z tym, że czarne niskie botki zastąpione są przez wyższe:) Brakuję delikatnego wisiorka ale zapomniałam :P
Gdybym nie nosiła okularów na pewno włożyłabym długie kolczyki :)



3. Wersja na większe wyjścia, na randkę, sukienka, szpilki, wyrazisty naszyjnik i żakiet :)



Która wersja jest najlepsza???
Wg mnie trzecia ale najczęściej pewnie będę korzystała z pierwszej i tej sportowej:)

Najlepsze życzenia z okazji Dnia Kobiet:)))
Sprawiłyście sobie z tej okazji jakiś prezent???
Moja lista post niżej:)))

Pozdrawiam

Hally

Ps. Za zdjęcia dziękuję koleżance Ani :***






13 komentarzy:

  1. Halinka jak dla mnie wyglądasz ekstra w każdej z tych wersji i powinnaś korzystać z nich na zmianę!;). Masz niesamowitą figurę, którą musisz koniecznie pokazywać w jak najlepszych odsłonach a pomysły masz bardzo ciekawe takie z pasją rzekłabym także z niecierpliwością czekam na kolejną sesję zdjęciową:). Postaram się żeby kolejna sesja była bardziej " ostra" :D. Ania Starczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz,masz śliczne nogi.Pozdrawiam,Ewa z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło słyszeć, że mój odwieczny kompleks jest jednym z moich atutów:)

      Usuń
  3. Suuper z Ciebie Kobietka Halinko to i w kazdej wersji Rewelacyjnie wygladasz :)) Nie patrz sie na wiek ,wygladasz Pieknie i ubieraj sie tak jak tego wlasnie chcesz :) Wszystkiego Dobrego Kochana z Okazji naszego swieta :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka :) szkoda że nie mam takich pięknych nóg aby taką założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie ten fason pasuje do kazdych nóg tylko trzeba z długością pokombinować :)

      Usuń
  5. Pierwsza dla mnie najpiękniejsza, a Ty mega zgrabna!!!! zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, a Ty to nie??? Wyglądasz na siostre własnego syna :)

      Usuń
  6. Halinko, zgadzam się z dziewczynami. Masz super nogi i powinnaś je jak najczęściej odsłaniać. Ta długość sukienki jest idealna dla nich i wiek nie ma tu znaczenia. Wszystkie stylizacje bardzo fajne, ale w ostatniej zamiast naszyjnika dałabym jakiś długi wisior ;). Zaskakujesz mnie pozytywnie każdego dnia dziewczyno :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)