2 Minimalistyczny wianek :)

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami...u nas coraz bardziej świątecznie...:)
Pastelowe jajka, głązki, tulipany w wazonie....świąteczny owies...do dopełnienia całośći brakowało mi wianka :)
Przeglądając Pinterest natknęłam się na minimalistyczne wianki...postanowiłam zrobić podobny...niekoniecznie typowo wielkanocny....myślę, że będzie doskonałym gadżetem przy okazji sesji zdjęciowych.

Do wykonania takiego wianka potrzebujemy jedynie metalowej obręczy, kilku gałązek bukszpanu (bądź innych zielonych gałązek), tekturki do wykonania napisu (świetnie też się sprawdzą gotowe napisy ze sklejki) i nici lub cieniutki drucik do mocowania.
Ja swoją obręcz kupiłam TUTAJ
Nasza ma 25cm, koniecznie muszę kupić jeszcze jedną :)


Gałązki tniemy na małe części o podobnej wielkości i mocujemy je przy pomocy nitki do metalowej obręczy okręcając nitkę wkoło.



Przyczepiamy je na takiej długości jaką tylko chcemy, ja chciałam, żeby zieleń zajmowała mniej niż połowę obręczy.
Z tekturki wycinamy dowolny napis.


I przywiązujemy go nitką do obręczy:)
Gotowe:)))
Prawda, że proste??? :)))



Inwencja twórcza Wiki :)



Wianek świetnie będzie wyglądał na ścianie lub zawieszony w oknie :)))


Jak Wam się podoba???

Pozdrawiam

Hally



2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)