20 Sypialnia....:)

To jest chyba post na który kazałam Wam czekać najdłużej..od zmian w sypialni minął już prawie rok i chociaż nie zmieniło się nic poza kolorem ścian, to sypialnia jest miejscem, które tu na blogu pojawia się po raz pierwszy :)
Jest to najmniejsze pomieszczenie w naszym mieszkaniu, które mieści w sobie nadzwyczaj dużo :)

Mam duży problem, żeby zrobić tu sensowne zdjęcia bo pokój jest mały, ma niespełna 9m2 (2,5x3.5)
Zmieściliśmy tułóżko, szafę trzydrzwiową i regał z blatem :)
Gdy się wprowadzaliśmy ( prawie 4 lata temu nie robiliśmy remontu)...jedynym pokojem, w którym nie ruszyliśmy nic była sypialnia. Wstawiliśmy kanapę, która pełni u nas rolę łóżka i szafę....tak było przez prawie rok...


Potem kupiliśmy zagłówek, regał i blat....zrobiłam kącik szyciowy w którym właściwie mało kiedy szyłam...


Potem przez kolejne dwa lata zmieniałam tylko zasłony i nadal nie mogłam patrzeć na znielubianą przeze mnie tapetę...wiem, że o gustach się nie dyskutuje i nie zamierzam tutaj krytykować poprzednich właścicieli..po prostu ta tapeta nie jest w moim guście...w ogóle unikam wzorów na ścianach i wole gładkie...Dlatego kamień spadł mi z serca jak rok temu postanowiliśmy, że jednak zerwiemy tapetę i położymy gładź :)
Tepata namoczona wodą schodziła idealnie...a pod spodem była fantastyczna różowa ściana w retro klimacie...gdybym miała tylko dosyć odwagi to bym jakiś jej fragment zostawiła ale, że jestem nudna do bólu to zrobiłam je na szaro:)




Finalnie wybrałam dwa odcienie szarego...ciemniejszy jest na ścianie za której jest blat i zagłówek łóżka...pozostałe ściany są w jaśniejszym odcieniu.
Tylko zamroczyło mnie trochę z parapetem...zamiast kupić biały zamówiłam taki w odcieniu drewna...miał być jasny, taki jak wieszaczki i gałki...a jest pomarańczowo-brązowy..no cóż...kolejni właściciele i tak się urządzą po swojemu :)
Część sypialniana wygląd obecnie tak:


























I część szyciowa:
















Jak widać jak się chce to się da umieścić na małej powierzchni sporo rzeczy. 
Na co dzień taki układ sprawdza nam się doskonale...ja  spowrotem przeniosłam się z szyciem do swojego kącika tym samym jednym ruchem zamykam za sobą "szyciowy nieład" :)

I na koniec tradycyjnie linki do wyposażenia..gdybyście mieli jeszcze jakieś pytania śmiało piszcie - w miarę możliwości odpowiem :)

Łóżko - zwykła kanapa dwuosobowa
Zagłówek - IKEA BRIMNES
Szafa - IKEA System PAX
Zasłona - lniana (chyba IKEA) ale kupiłam ją w sh
Gałki do szafy - LITTLE FORM STUDIO kolor jesion 
Wieszaki i organizer ścienny - BELMAM
Krzesło - staroć z Allegro
Regał plus blat - IKEA (regał BESTA)
Lampka - IKEA
Farba na ścianach - DULUX
Plakat z kotem - SZAST i PRAST
Kwietniki w oknie - praca własna - instrukcja TUTAJ

To chyba tyle:)))

PS. Kaktus to też DIY - instrukcja na blogu Noszki >>KLIK<<

Pozdrawiam

Hally

20 komentarzy:

  1. O, ja właśnie w trakcie przenosin pomiędzy pokojami... dostało nam się biurko do sypialni to i maszyna w niej wylądowała :-) Rozważam zakup takiej lampki do czytania przy łóżku. Sprawdza się? I kaktus świetny. Sama robiłaś? Zrobisz DIY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampka się fajnie sprawdza bo można ją wyginać w różne strony:) Kaktus to też DIY, już uzuepłniłam wpis o link do bloga na którym jest Tutorial :)

      Usuń
    2. Wiesz co Hally , nie mogę się doczekać domu i twoich inspiracji które są niesamowicie śliczne ,sypialnia wyszła piękna a uwierz mi ja mam dość specyficzny gust ;) ŚCISKAM

      Usuń
    3. Ja domu tez się nie mogę doczekać..już mam przynajmniej połowę urządzoną w głowie....ale jak wyjdzie czas pokaże :) Buziaki :*

      Usuń
  2. Mała wielka zmiana. Pięknie to urządziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sypialnia :) bardzo ładnie zaprojektowana:) podoba mi się to żę zadbałaś o wiele ciekawych szczegółów takich jak rośliny czy ciekawe pudełeczka :) wszystko to nabiera większego klimatu i oryginalności sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie! My wymieniamy materace do spania i też marzy mi się metamorfoza :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sprawa taka odnowiona sypialnia i na samą myśl, aż chce się w niej spać. Ja teraz u siebie również trochę zmieniam i mam już łózko od senpo więc całkiem niedługo będę spała w końcu na normalnym łóżku. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała metamorfoza. Sypialnia wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle korzystna zmiana. Wyszło wspaniale

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)