33 Mmmmm...mufinki :)))))

Dziś naszła mnie ochota na coś słodkiego...
więc na szybko powstały niezawodne i pyszne mufinki:))))



A że dawno nie było wpisu kulinarnego więc:

Składniki:

1 szklanka mleka/maślanki/jogurtu
0,5 szklanki cukru
1,5 szklanki mąki
2 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
5 łyżek oleju
Dowolne nadzienie do środka 
Ja dałam kawałki czekolady

Składniki mieszamy i przekładamy do foremek.
Pieczemy 20-30 min w temp 180 stopni


Sznurkowa turkusowa podkładka hand made by BigMama :))))



Mmmm...trudno się im oprzeć:))))

Pozdrawiam niedzielnie

Raczek

33 komentarze:

  1. Znam ten przepis jest świetny a moje dzieci potrafią dodać do tego nawet kuleczki nesquika;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nad tym myślałam...następnym razem:))))

      Usuń
  2. Mniam, aż ślinka leci na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo iz dwie lewe rece do wypiekow mam przepis zanotuje...dziekuje:) wygladaja przysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam takiego prostego zwyczajnego przepisu na muffinki, dzięki Ci dobra kobieto!
    Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy ta czekoladka ładnie się rozpuszcza w środku? Bo jeśli tak to ślinka mi cieknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze dzielę jedną kosteczkę na cztery części...ładnie się rozpuszcza:)))
      Dobre tez są z kawałkami jabłka lub z wiśniami:))))

      Usuń
  6. Wiosenne Kwitnące Mufinki - TO JEST TO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam smak ... i ten kolor podkładki - super !!
    Udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie wygladaja :) Sliczny niebieski kwiatuszek :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. muffinki uwielbiam :) Ale twoje wyglądają na zdjęciach wprost do schrupania :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm.. tak na koniec dnia, zjadło by się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają apetycznie!!!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladaja smacznie i pieknie az szkoda ugrysc!:P

    OdpowiedzUsuń
  13. uwialbiam:)) i też takie piekłam w tą sobotę:)) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę kupić foremki na babeczki i zacząć robić.
    są szybkie i łatwe w wykonaniu, a pyszne. a składniki do ich zrobienia z reguły są w domu.
    pychota, jeszcze te kolorowe foremki :)
    gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremki mam od siostry...silikonowe....wielokrotnego uzytku...mozna włozyć w nie papilotki ale to nie jest konieczne. Sa dostępne na Allegro:http://allegro.pl/silikonowe-foremki-papilotki-muffinki-babeczki-6sz-i3041407543.html i tutaj w róznych kształtach: http://allegro.pl/babeczki-silikonowe-foremki-muffiny-12-szt-i3030222246.html

      Usuń
  15. Mmmm pyszności !
    Dziś wypróbuje przepis :)
    Pozdrawiam
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Och... Czemu tak kusisz od samego rana?! :) Wyglądają bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak samo smakują...a co najwazniejsze nie podnoszą mi cukru...zabieraj się za pieczenie:))))) Szybko się robi:)

      Usuń
  17. hmmm, już dawno marzą mi się muffinki. chyba są proste do wykonania. tylko brakuje mi foremki do pieczenia ;P muszę o tym powaznie pomyśleć, bo Twój przepis nawet tani się wydaje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tani i szybki.Ostatnio zrobiłam z dwóch porcji. Pół mleka pół maślanki-wyszły wyjątkowo pyszne:))))

      Usuń
  18. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super !!!! jutro zrobię jak Jaśko wróci z p-la to się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. tylko w jakiem temp ? i jak długo ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam. Uwielbiam muffinki. Chyba sobie zrobię dziś... Tylko skoczę po maślankę :)
    PS. Podkładka od Magdy - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszły cudownie:)uwielbiam muffiny i cucpakesy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pycha mufinki ja jeszcze małym robie w takich sylikonowych foremkach galaretke potem ma ona fajne kształty a małe zachwycone pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  24. muffinki mniam mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I wypróbowałam !
    Szybki łatwy i jaki PYSZNY ! ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)