18 30/52 i pomponowe szaleństwo:))))

30/52



Zaczytana Wiki i Smakosz lodowy:)
Na pierwszym zdjęciu włóczkowe piękności: Poduszka-domek od zRęcznej Roboty
i pomponowa girlanda od Malwiny


Gdy odpakowałam kopertę zakochałam się w nich bez reszty...puszyste duże (około 10cm) pompony:) Całość na dzierganym sznureczku zakończonym kuleczką:) Szczegóły dopracowane do perfekcji...aż mi żal, że te nie są nasze...polecą dalej....u nas goszczą tymczasowo...jako rekwizyt do mojego szyciowego przedsięwzięcia...ale o tym wkrótce.


Idealnie wyglądają jako dekoracja łóżka lub zawieszone nad łóżkiem.
Po przymierzeniu ich tu i ówdzie wróciły do koperty 
a my złożyliśmy zamówienie na nasze w szaro-biało-słoneczkowym kolorze:) 



Girlanda z 10 pomponów to koszt 50zł plus przesyłka.
Są idealną dekoracją pokoi dziecięcych ale i nie tylko:)
Zamówienia można składać u mnie na hally84@interia.pl lub u Malwiny

Pozdrawiam

Hally








18 komentarzy:

  1. Przesliczne sa te Pompony :))) A dzieciaczki Urocze :))) Zdjecie z lodem juz widzialam Suuper :) A Twoja Wiki widac Baardzo zainteresowana ksiazeczka :))) Pozdrawiam Was Serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wikusia ma bzika na punkcie Wilków....uwielbia KAŻDA bajkę, w której jest Wilk:))))

      Usuń
  2. uwielbiam wełniane pompony nawet bardziej niz te filcowe. strasznie pracochłonna robota ale warta zachodu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nad łóżeczkiem Twojej Kai -> czaaad :)

      Usuń
    2. Kochane, ja to nawet nie chce wiedzieć ile to czasu zajmuje...ilość 100m wełny na jeden pompon mnie poraziła:P

      Usuń
  3. Ależ te pomponiki urocze. Ta Malwina to jest zdolniacha, już się nie mogę doczekać naszego kocyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te łóżeczka aż się proszą o taką ozdobę girandową. Ten zestaw razem z domkiem wygląda fajowo już o Dzieciach nie wspominam, bo wiesz, że lubię je bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z domkiem pompony komonują się idealnie...ale pompony nie nasze...nasze bedą w innej kolorystyce:)

      Usuń
  5. Pompony bajeczne, świetnie wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pompony, mi takie równe nie wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam ale z tego co wiem Malwina je przycinała:)

      Usuń
  7. Malwina to zdolna Kobieta:) Domek dziergany? Wow!
    Ciekawa jestem tego szyciowego projektu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergany, dziergany....dzieło Magdy ze zRęcznej Roboty:) A szyciowy projekt jest dokładnie w tej kolorystyce...czyli w Waszej też:)

      Usuń
  8. Super pompony. A co to za przedsięwzięcie? Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba bym n e była w stanie tych pomponów oddać :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za cierpliwość robienia pomponów - zrobiłam jeden raz w życiu, nigdy więcej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)