22 Magformers czyli klocki, które przyciągają:)

Wcześniej, przy okazji postu urodzinowego wpadły Wam w oko klocki magnetyczne.
Myślałam, że Ameryki nie odkryłam kupując Wice te klocki na urodziny 
a jednak nie wiele z was się z nimi spotkało. 



Klocki magnetyczne są dosyć znane i popularne wśród dzieci wieku przedszkolnym i szkolnym.
Typowe klocki magnetyczne składają się z wielu elementów. Często drobnych kuleczek, które łatwo się gubią i które dziecko może połknąć.
Mając w domu niespełna 1,5 roczne dziecko, które zjada dosłownie wszystko, nie mogliśmy sobie pozwolić na taki zakup.


Przeszukując zasoby internetu natrafiłam na bardzo kolorowe klocki z wbudowanymi magnesami.
To było to. Jednak cena skutecznie mnie stopowała....najtańszy zestaw jaki znalazłam za 30 sztuk klocków kosztował 100zł :( Był to niejako zakup w ciemno bo nigdy wcześniej nie widziałam takich klocków.





Postanowiliśmy zaryzykować i kupiliśmy jeden zestaw.
Klocki są fantastyczne....łatwo się z nich buduje. Są u nas w codziennym użytku i są wykorzystywane na wiele sposobów. Jeden zestaw to jednak za mało...kupiliśmy drugi a trzeci Wiki dostała od chrzestnego. Tym sposobem mamy 90 klocków:)))
Bawi się nimi każde  dziecko i każdy dorosły:)
Chyba nieprędko się znudzą....
Wiki opanowała budowanie domków dla zwierzątek z Arki Noego:)




Frnulek jak tylko może "pomaga" siostrze:P



 Czasem zamieniają się w kolorowe okulary:


Czasem w kolczyki:



Można z nich zbudować piłkę, wieże, rakietę i całe mnóstwo innych rzeczy.
Musimy tylko dać swojej wyobraźni wolną rękę:)))


Klocki kupiłam na Allegro ale można je kupić także TUTAJ
Całość jest zapakowana w kartonowe pudełko...mało praktyczne w codziennym użytkowaniu.
Nasze klocki zamieszkały w przepięknej walizeczce która jest prezentem od Mamy Jagody
Na opakowaniu jest informacja, że klocki są dla dzieci w wieku 3+. Franulek mając 1,5 roku bawi się nimi bardzo dłuuugo przyklejając jeden klocek do drugiego, przekładając i przyklejając do metalowych elementów. Uwielbia układać rożne kompozycje na lodówce.




Pozdrawiam

Hally




22 komentarze:

  1. ja też o nich nie słyszałam, a wyglądają świetnie :)

    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że potrafią na dłużej skupić dziecko i rozwijać jego wyobraźnię :)
    Prezent wart tych złotówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak..klocki są warte swej ceny.

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam, ani takich nie widziałam.... Widać, że świetna zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo ciekawie choć zamiast je kupować w ciemno wolałabym zobaczyć najpierw czy zainteresowały by Wojtka, bo czasem coś co mi wydaje się fantastyczne dla niego wcale takie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do nas;) Wiki chętnie podzieli się z Wojtkiem klockami;)

      Usuń
  5. Są świetne. Wiem, bo sama się od nich nie mogłam oderwać jak byłam u Was :) Tylko ta cena...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena odstrasza to fakt ale np zestawy lego też nie sa najtansze.

      Usuń
  6. Coś świetnego. Moj Julek uwielbia wszelkie rodzaje klocków, więc gdy podrośnie chyba się w owe zaopatrzymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie musisz czekac az podrosnie..bawił się nimi nawet 7miesięczny siostrzeniec...te klocki przyciągają;)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę i strasznie mi się podobają. Szkoda tylko, że do najtańszych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena poraza ale warto z jakiejs okazji zrobić zrzutkę i kupić dwa zestawy;)

      Usuń
  8. o kurcze! ona naprawdę świetne są !! :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz je widzę. Rewelacyjne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze klocki magnetyczne jakie widziałam i bawiłam się. W przedszkolu w którym pracowałam mieliśmy takie i zajmowały każdego kto po nie sięgał, nie ważne czy dziecko czy dorosły. Fakt drogie, ale warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Dzięki za podesłanie linku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)