45 Spontaniczne kinder party:P

Miała być tylko Hania...dziewczynki miały się wspólnie pobawić a my z Magda miałyśmy w końcu wypić spokojnie kawę...no takie były plany...jeszcze do poniedziałku...



...ale w poniedziałek wieczorem Wikusia spakowała manatki w plecaczek i fruuuu..pojechała na nockę do sióstr ciotecznych....wróciła wczoraj po południu razem z nimi i z pomalowanymi na czarno paznokciami:P



Hania przyjechała punktualnie z wymarzonym prezentem w rękach....i zabrały się do zabawy...
spinacze do bielizny i ciastolina były tego dnia niezwykle atrakcyjną rozrywką ;D




Chwilę później zadzwonił telefon od byłej sąsiadki, że dziewczynki chcą przyjechać do Wiki z życzeniami...więc TAK-Zapraszamy....im więcej tym weselej:))))
W sumie było sześcioro dzieci...:)
Lody (te z odpustu) - obowiązkowe:)




....i te ciastolinowe też;)







(Agata....Twoje wiersze jak widać były czytane:p)


A gdy już się goście rozjechali...po bałaganie śladu nie zostało, Wiki postanowiła się wystroić w nową kieckę:) Pies to strzał w 10! dziękujemy sąsiadkom za prezent:)



Pozdrawiam

Hally

45 komentarzy:

  1. Nie wiesz mamo, że imprezy na spontanie zawsze są najlepsze? :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła mojej Zosi urządzać takie kinder party :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz w sumie w tym roku mogłam ale sie zgapiłam...ale za rok zaplanuje;)

      Usuń
  3. U nas tez spontaniczne spotkania zawsze wypadaja najlepiej. Nowa sukienka podoba mi sie bardzo! Co to za firma?
    Pozdr.magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam ich w H&M:( śliczna jest!

      Usuń
  4. Uwielbiam kinder party, mogłabym znów być małą dziewczynką, prezent śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieplanowane imprezy są najfajniejsze w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że Wiki zachwycona spontaniczną imprezą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawa pierwsza klasa i nareszcie była okazja do przetestowania tipi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fajna ekipa :-)))))
    a kiecka rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, spontaniczne imprezy są najfajniejsze, albo taki na które nie ma się zbytniej ochoty iść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta reguła sprawdza się najlepiej;)

      Usuń
  10. Suuper :):) Im wiecej dzieci tym lepsza zabawa :):) Suuper udaly sie Wam urodziny :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrzyłabym sobie na tą ich imprezę, uwielbiam tak dzieci podglądać :)
    Przypomniałaś mi poza tym błogi okres ferii w podstawówce, całe rodzeństwo się do mnie zjeżdżało... cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tak na dzieci zerkac i podglądać ich zabawę..sluchac jak ze sobą rozmawiają;)

      Usuń
  12. nieźle! ja bym ześwirowała z tyloma dziećmi :D
    a spinaczami bawiła się moja chrześnica i bawi się moja Miśka - powinny być sprzedawane w sklepach z zabawkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwykłych rzeczach jest coś magicznego;)

      Usuń
  13. super impreza - dziewczynki rządzą! Franek pewnie był ich maskotką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej straszakiem..uciekały przed nim z obawy ze im coś zniszczy;p

      Usuń
  14. sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko przede mną :P

    Super impreza, no i Wiki zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spinacze to i u nas sa w uzyciu:) Najlepsze zabawki sa niedostepne w sklepach z zabawkami ;)
    Chociaz ciastolina ostatnio na tapecie.

    Super taka impreza. Hanka i Wiki maja szczescie, ze maja siebie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraźnia dzjeci ma tutaj duźe pole do popisu;)

      Usuń
  17. A cóż to są za cudowne "klocki", te magnetyczne figury? Mogę prosić o zdradzenie tajemnicy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [podpisuję się :) Agata]

      Usuń
  18. cudne zdjecia dzieciaczki miały niezła frajde a kawy na spokojnie jeszcze sie napijecie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo najlepsze imprezy są spontaniczne :-)! PS. Sukienka REWELACYJNA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)