3 Mama odświętnie:)

Miał być inny post, taki z choinką w tle ale zdjęcia mi kiepskie wyszły więc zrobię drugie i może wtedy się pojawi taki typowo świąteczny....ale z drugiej strony czy nie macie już przesytu??
Wszędzie widzę dekorację świąteczne, pomysły na prezenty....stylizację dla dzieci....wystrojone domy....przepiękne choinki i inne takie ale gdzie w tym wszystkim my???
Czy matka, kobieta to w okresie świąt ma tylko stać przy garach, sprzątać dom na błysk, myc okna, prasować i dbać o to, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik???
Żeby mąż miał koszule uprasowaną, a dzieci odświętne stroje...może warto w tym wszystkim być trochę egoistką i pomyśleć o sobie...zadbać o siebie a nie tylko o dom:)
Ja w święta stawiam na klasykę:)
Dla mnie klasyką jest biała bluzka w zestawieniu z ciemnym dołem:)
Nudno???Być może...ale na pewno elegancko:)
No i nie koniecznie musi być banalnie...zobaczcie sami:)



1. Elegancie szorty na Wigilię??czemu nie? w zestawieniu z prostą bluzką i nieco błyszczącym żakietem to jest to:) Podoba mi się:)


2. Totalna prostota...biała gładka bluzka, prosta spódnica plus czerwone szpilki, które zawsze dają efekt wow...no i "bogaty" naszyjnik z których ja zawsze rezygnuje z racji tego, że noszę okulary.
Futro???Futro zdecydowanie na nie :)


3. Grzecznie ale z pazurem:) Skórzana spódnica w wersji eleganckiej:) Lubię taki fason, nie przepadam za rzeczami  skórzanymi więc ta wersja nie dla mnie ale coś w sobie ma:)


4. Tutaj właściwie chodziło mi o dwa pierwsze zdjęcia:) Coś dla miłośniczek spodni....luźna biała koszula i leginsy....fajnie i wygodnie...gdybym miała taką bluzkę zdecydowanie tak bym się ubrała na tegoroczną Wigilię :) No i nr 2....cygaretki plus klasyczna koszula i zero biżuterii :)


5. Nietypowa biała koszula....klasyczny fason ale nadruk na rękawach i kołnierzyk nadają całości charakteru. 

No i na koniec mój typ:)
Co prawda w artykule jest napisane, że to stylizacja odpowiednia dla 20latki, ale jakoś tak najbardziej mi przypasowała....chociaż ja już po 30tce:)


6. Dla mnie naj zdecydowanie:) Chyba dlatego, że czerń jest zastąpiona granatem no i ten naszyjnik-cudny:)

Naszyjnika niestety nie posiadam ale za to powyższą bluzkę zastąpiłam białą koszulą  której jedyną ozdobą są złote "dżeciki" na kołnierzyku i mankietach:)
Zdjęcie kiepskie i po całym dniu to ja średnio wyglądam ale nie liczę na to, że w dzień Wigilii będzie lepiej:P


Jestem ciekawa jak to jest u Was???
Jakie stroje królują u Was na Wigilii??
Klasyczne czy bardziej na luzie???

Pozdrawiam

Hally










3 komentarze:

  1. U mnie właśnie klasyka. Biała bluzka, czarne cygaretki, szpilki i mocniejszy akcent w postaci kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko, ja w tym roku skupiłam się na kalendarzu adwentowym, umyłam tylko okna, a sobie kupiłam 2 czerwone sukienki ;)))). Mąż był zachwycony. To nic, że mieszkanie nie było wysprzątane na błysk. Ja czułam się super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)