19 (Po)świąteczny czas :)

Święta, Święta i po świętach....w tym roku wyjątkowo nastawiałam się na świąteczny "slow time" :)
Żadnej spinki...z niczym się nie spieszyłam...ani nigdzie...fajnie....wolno płynął czas:)

W tym roku choinka większa....rozłożysta....nieco krzywa ale urocza:)
Kolorowa...niestylizowana....jest na niej to co lubimy najbardziej: drewno, szyte i dziergane ozdoby hand made, porcelana, masa solna, popcorn, słodycze i "bombki" z kinder jajek:P





Wymarzone muchomorki i zawieszki z drewnianych kulek zrobiła dla nas Malwina
Idealnie się komponują z szydełkowymi gwiazdkami, które dostałam od niej zeszłego roku:)
UWIELBIAM






Plan jest taki, że w styczniu posadzimy ją na działce....na tej, na której kiedyś stanie nasz dom...Plany są odległe....marzenia właściwie...żartujemy, że zanim zamieszkamy na naszym kawałku ziemi tych choinek już tam będzie rosło 10....kto wie....niczego nie planuję:)
Cieszę się tym co mam, siedzę wygodnie na kanapie, jakby nie patrzeć w swoich własnych, nie aż tak ciasnych kątach i patrze na dzieci, które naprawdę się cieszą z tegorocznych prezentów:)
Pisząc z nimi list do Mikołaja prosiłam by pomyśleli o jednej zabawce, którą by chcieli mieć....
Zeszłoroczne doświadczenia potwierdziły, że kilka prezentów nie cieszy tak jak ten jeden wymarzony....więc myśleli długo aż w końcu Wiktoria zdecydowała się na Arielkę a Franek na tęczowego lizaka (mało wymagającego syna mam :p)
Ich miny podczas odpakowywania paczek - bezcenne:)
Franek poza lizakiem dostał drewniany garaż....o tym wynalazku będzie osobny post, tak samo jak o czymś co dzieci znalazły pod choinką u Dziadków:)









Ostatnie zdjęcia Instagramowe...bo jakoś tak łatwiej zrobić zdjęcie telefonem:)

No i na koniec choinka u dzieci, która wywołuje u nich więcej entuzjazmu niż to zielone drzewko z powyższych zdjęć.  
Pomimo tego, że jest z surowego drewna i bombki na niej ani jednej to biegają wokół niej codziennie i ciągle zmieniają "ozdoby" w postaci figurek:)
No i cały szał to kolorowe gwiazdki na cienkim druciku kupione TUTAJ
Choinka - Bambooko




Pozdrawiam i do zobaczenia w Nowym Roku

Hally




19 komentarzy:

  1. Cudne obie choinki! I ten garaż Frankowy bardzo fajny! Ach, szkoda, że już po Świętach i znów szara rzeczywistość :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka w pokoju dzieci cudna!No i szał łańcuch z popcornu,nigdy wcześniej się nie spotkałam z tym,a wygląda na prawdę super!Dalszego, miłego, poświątecznego "slow time" życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już mamy taki łańcuch po raz drugi czyli od czasu kiedy mamy własne M i swoją własną choinkę...juz nawet nie pamiętam gdzie ten pomysł widziałam ale jest genialny:)

      Usuń
  3. Choinka z drewna świetna, super pomysł,żeby maluchy też miały choinkę u siebie.A jeden wymarzony prezent - popieram, w przyszłym roku też tak zrobię.W tym prezentów było za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka pewnie będzie nam baardzo długo służyła:)))

      Usuń
  4. tA DREWNIANA CHOINKA I mnie się podoba :) i proste przecież ozdoby z drewnianych korali! ach te proste pomysły! :)
    wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste pomysły najlepsze:)
      Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego i dla Was:)))

      Usuń
  5. Super ta drewniana choinka, zrobiłam dla siebie podobną.Temat z zabawkami przerabiałam i też kupuję jeden większy taki wyczekiwany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja na to wpadłam...od razu inaczej człowiek funkcjonuje...no i nadamiar prezentów nie przytłacza:)

      Usuń
  6. Super ta drewniana choinka, zrobiłam dla siebie podobną.Temat z zabawkami przerabiałam i też kupuję jeden większy taki wyczekiwany.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też m. in. Arielka i teraz wiem, że to między innymi to błąd 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak u Was sytuacja z Arielką???Nasza wyczekana ale nie służy do zabawy:(

      Usuń
  8. Jestem zachwycona Waszymi ozdobami :) Wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świąteczne urywki uchwycone w kadry zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój i lubię do nich wracać ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna choinka! O takiej właśnie marzę, gdy już będę ją miała gdzie postawić. Nie zwlekajcie za długo z budową, bo się okaże, że będziecie mieszkać w lesie:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)