11 Pandoszał :P

Sądząc po zamówieniach z okazji Mikołajek sporo osób skusiło się na Pandy:)
I w sumie nie byłoby o czym pisać gdyby nie dwa nietypowe zamówienia:)


Pierwsze to podusia panda w wersji sweet girl :) a drugie to kosz na zabawki w kształcie pandy....a, że kosz leciał do dwóch dziewczynek skusiłam się, na uszycie go wersji dziewczęcej...
Jak wyszło???
Oceńcie sami:)
Mi baaardzo się ta wersja spodobała:)))



Rzęski i rumieńce robią tutaj praktycznie wszystko:)
Wersja chłopięca też powstanie...jak znajdzie się chętna osoba na taki kosz:)




Kosz TUTAJ w nieco niższej cenie
Poduszka TUTAJ

I jakby komuś mało było pand to w ofercie są jeszcze grzechotki >>KLIK<<


I jeszcze dziś może uda mi się zamieścić w sklepie podkolanówki w tym wzorze, nie tylko dla dziewczynek:)


Prawda, że urocze???
Pozdrawiam


Hally



11 komentarzy:

  1. Wyszły super...a ja te sarenki i sarenki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Myślę że wersja dziewczęca znajdzie wiele fanek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Świetne te pandy. Bardzo, mi się podobają. Zarówno wersja boy jak i girl :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje Pandy są cudne, to oczywista oczywistość. A ja chyba sobie muszę poszukać takich podkolanówek dla siebie, a co po 30-stce też można:). P.S. A u mnie królują cały czas sowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pandy przyleciały do moich dwóch dziewczynek i wszyscy jesteśmy oczarowani :)
    polecam gorąco:) są przepiekne...

    OdpowiedzUsuń
  6. To wykonanie jest rewelacyjne. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)