58 Sowia organizacja:)

Dawno nie szyłam organizerów na kredki:)
Poniższy organizer jest dla 5latki, która lubi sowy i kolor różowy.
Co prawda różu tutaj jak na lekarstwo, ale mam nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona.
Jeśli nie, organizer będzie do wzięcia:))))







Cena organizera - 30zł + przesyłka, z tym że sówek już brak.
Zdobyłam za to kawałek lisiej tkaniny....organizer w liski na pewno będzie wyglądał kapitalnie.
Tkaniny wystarczy na dwie rzeczy więc kto pierwszy ten lepszy:)
Zamówienia na hally84@interia.pl

I my mamy coś sowiego, a właściwie ma Franulek:)
Taką smyczkę:


* * *
W kwestii usprawiedliwienia mojej znikomej obecności tutaj....będę....
tymczasem pochłonęły mnie zmiany...i te blogowe i te życiowe:)
Trzymajcie kciuki :)))))

Pozdrawiam

Hally


58 komentarzy:

  1. mogłabyś mi na maila przesłać jakie masz tkaniny, bo mi starej babaie taki organizer bardzo się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba. Chyba sama sobie uszyję organizer piórnik owy, bo moje dziecko kredki zjada na potęgę ale rysować nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe....pewnie, że szyj:)))) Może kiedyś córka skorzysta:))))

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten organizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super organizer, na szydełka tez byłby fajny :)
    Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, szydełkowo-filcowy to też byłoby coś:))))

      Usuń
  5. fajny organizer :)
    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sowi organizer myślę, że nowa właścicielka będzie zachwycona :) A taki lisi też byłby wspaniały mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, a liski na pewno będą idealne:)))

      Usuń
  7. Organizer wyszedł super!!! Sowi wzorek <3

    Udało ci się zdobyć liski? Super!!!
    Ja miałam kupić te mniejsze, ale narazie wstrzymałam się.
    Teraz 'dresówka' u nas na topie i portki i bluzy szyję chłopakom.

    Trzymamy kciuki za zmiany. Żeby wszystko się udało.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, jak wszystko :)
    kiedyś strasznie chorowałam na kalendarz z bardzo podobnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A choroba na sowi motyw Ci minęła??:)

      Usuń
  9. Ja myślę, że taki organizer nawet bez różowego dla pięciolatki będzie rewelacją!
    Ps. Już palce bolą od trzymania kciuków tak mocno trzymamy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę:)))
      PS. dzisiaj pogadamy na spokojnie:P

      Usuń
  10. zabrzmiały tajemniczo te zmiany.
    mam nadzieję, że na lepsze.
    3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że na lepsze...czas pokaże:)

      Usuń
  11. Świetnie wygląda ten organizer:) Ja mam w planie uszyć sobie na druty, ale to jeszcze poczeka:)
    Zaintrygowałaś mnie zmianami:)
    Czekam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Aniu, gdybyś potrzebowała jakiś wskazówek albo miał pytania to pisz śmiało:)

      Usuń
  12. Na pewno mała 5-latka będzie zadowolona bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiadomo skąd ta tkanina?? pięękna jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą akurat kupiłam w sklepie internetowym ale jest też na Allegro:)
      Robert Kaufman

      Usuń
    2. Dzięki Ci dobra kobieto:)

      Usuń
  14. Suuper organizer :):) Trzymam kciuki ,aby wszystko sie ulozylo tak jak planujesz :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa :)
    Kciuki trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ sówki piękne... a zmiany intrygujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. intrygujesz Halinko...
    Pozdrawiam serdecznie
    Asia B.

    OdpowiedzUsuń
  18. Organizer super!!!! I ja bardzo, bardzo mocno trzymam kciuki :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz,że ja zawsze twoje organizery lubię, zresztą mój syn ze swojego twojego b.zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne :)

    Trzymam kciuki chociaż nie wiem za co! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny ten sowkowy material :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajniutki. i te sówki.
    powodzenia w zmianach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, super. Ja ostatnio za ubrania się wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Organizer super ;)
    Chyba i nam by się taki przydał, bo moda gubi kredki w tempie błyskawicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uroczy, oryginalny organizer ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany oby tylko na lepsze :-)
    Bardzo mi sie podoba ten organizer, sama bym go przygarnęła, a co ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)