25 Dwa oblicza jednej poduszki :)

Poduszki z buźkami powstały na prośbę Magdy (zRęczna Robota)..
jest to kolejna część naszej dużej i długiej wymianki:P



Magda ma dwie córki więc poduszki są dwie...łudząco podobne, ale jednak inne...
Przypadkowo jedna mi wyszła bardziej okrągła:P


Mamy więc dwie dziewczynki z piegami i polikami:P


I dwóch wąsatych chłopaków :p


W sumie jakby nie patrzeć...tworzą idealne pary:)



Idealnie się komponują z innymi poduchami...


Prawda, że twarzowe???


Nie przewiduję szycia podobnych..jednak gdyby komuś bardzo zależało proszę pisać na @
Cena za dwustronną poduszkę to 50zł. Za jednostronną z gładkim tyłem-30zł.

Pozdrawiam

Hally







25 komentarzy:

  1. Szalona! Śmiechowe poduchy:)
    Ale ja widzę znowu mojego wąsika kochanego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, weź sobie takiego wąsacza uszyj..powiem Ci jak:P

      Usuń
  2. A ja widziałam je w fazie tworzenia i już wtedy węszyłam, że będzie z tego coś niekonwencjonalnego i zgadłam :) Wyszły rewelacyjnie i rzeczywiście tworzą idealne pary, powiem Ci że w pojedynkę wrażenie byłoby mniejsze a tak cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzy się na te poduchy to od razu pysio się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale towarzystwo :))) nie wiem czy me progi nie za skromne

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze!!! I ten wąsacz w środku :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne - ja też zrobiłam kiedyś takiego wąsacza (pirata) :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są. Akurat pod rodzeństwo chłopiec-dziewczynka ;)
    I świetne to połączenie kolorystyczne!
    Wiesz co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nam też muszę uszyć bo Wikusia już chciała sobie przywłaszczyć jedną:)

      Usuń
  8. Kolejny raz mnie zachwycasz:)
    CUDOWNE:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper podusie !!! :) Na prawde fajnie wygladaja one takie dwustronne Suuper pomysl i Sliczne wykonanie :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)