27 Mafia Mam czyli Ma(m)fia i nowy uszytek:)

Są kobiety, które nie potrafią stać w miejscu.
Muszą coś robić...muszą działać:)
I za to je podziwiam...przyklaskuje nowym pomysłom...
Mowa o Kindze Mak i Przewijce
Mowa o dwóch mamach, które wymyśliły projekt Samo-się i zamieniły go we wspaniałą zabawę.
Teraz ruszyły z fantastyczną stroną Ma(m)fią, która jest tworzona przez mamy dla innych mam:)))

Znajdziecie tam fantastyczne porady, recenzje książek, zabawek...a wszystko to pisane specjalnie dla Was przez mamy blogerki:)
I ja mam w tym w swój udział...
W zakładce Mamfia Twórcza znajdziecie tutorial z szycia kostki edukacyjnej



I pozostając w temacie szycia...

Kto śledzi Projekt52 na fb ten wie że co miesiąc jest wybierane zdjęcie miesiąca.
Sponsor nagorody wybiera 4 zdjęcia i z tych czterech zdjęć robimy losowanie.
W tym miesiącu nagrodę funduję ja...
Do zgarnięcia pojemnik na drobne zabawki:)
Wielkość około 15x28cm


Pozdrawiam

Hally

27 komentarzy:

  1. I już żałuję, że nie wzięłam udziału w Projekcie 52 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten koszyczek na zabawki :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt i kosz piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa zakochałam się :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. To stereotyp, że mamuśki siedzą tylko w domu, gotują i zmieniają pieluchy! I ważne jest by te stereotypy łamać! :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna nagroda :) I Suuper tutorial :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny projekt sie zapowiada - już zdążyłam zerknąć na stronę. Ja systematyczna nie jestem więc w Projekcie 52 udziału nie biorę ale widzę, że jest czego żałować, bo nagrody przednie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojemnik super! Jest cały z materiału? Wzorek przypomina ten z oklejanego pudełka.

    Tutorial na kostke bardzo fajny. Zrozumiały dla mnie, osoby bez wyobraźni przestrzennej;) I skromność skromnością - dla mnie jesteś mistrzem w te klocki...eee kostki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojemnik na zabawki rewelacyjny ;)
    szkoda, że nie biorę w nim udziału, bo systematycznością moją marnie ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A my jak zwykle dopiero wpadamy po przystawkach czyli w 5 tygodniu ale się przyłączymy do projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna inicjatywa Mamuśki!

    Dzięki za tutorial kostki - gdyby nie konieczność użycia maszyny... Ech... :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zajrzę na stronkę :)
    Kosz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z góry za spam przepraszam, ale piszę, aby informację pewną przekazać. Bo zabaw kilka odbywa się na naszych blogach dwóch i może akurat ktoś chętny byłby, aby przyłączyć się :) ? Jeśli nie to jeszcze raz bardzo przepraszam za głowy zawracanie, wywalcie ten komentarz... Ale jeśli ciekawi jesteście to słów kilka napisać bym chciała :)

    Pierwsza zabawa jest fotograficzna. Jest to "Mega konkurs urodzinowy". Nagrody przeróżne - dla dzieci, dla dorosłych. Zwycięzców będzie aż 121 !!! Szał prawda ;) ?
    Druga zabawa polega na wpisaniu ciekawej, zabawnej historyjki z wizyty z dzieckiem u lekarza. Nagrodą jest lekarski zabawowy zestaw "Doktor Dośki" z Kliniki dla pluszaków :) Wygrają 3 osoby !
    Trzecia zabawa to zwykła rozdawajka z okazji zbliżającego się Dnia kota. Do wygrania koci pamiątkowy album :) Więc jeśli jesteście kotów przyjacielem to coś dla Was!

    Nie chcę być jeszcze bardziej natarczywa i linków wstawiać nie będę. Jeśli jednak zainteresowały Was te nasze konkursiki to serdecznie zapraszam na mój profil, tam wystarczy kliknąć na BABYLANDIA (po pierwsze dwie zabawy) i KSIĄŻECZKI SYNKA I CÓRECZKI (po trzecią zabawę). Na paskach bocznych tych blogów są banerki, więc szybciutko i bez problemu powinniście trafić do postów konkursowych :)

    Serdecznie zapraszam i przepraszam, przepraszam, przepraszam tych co sobie takich wiadomości nie życzą...

    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)