41 Szycie w kropki :)

Zdaję sobie sprawę z tego, że ostatnio sporo postów dotyczących szycia.
Jedna zmiana życiowa przede mną...i to już nie długo więc chcę do tego czasu 
pozamykać wszystkie zaległe sprawy:)))


Dziś coś w kropki:))))
Poszewka na poduszkę o wymiarach 40x60cm :)
Lisia poszewka...w lisim kolorze, ale typowo wiosenna bo w tulipany:)))




Oczy i nos wykonane z ecoskóry:)
Poszewka bardzo mi się spodobała więc na pewno na jednej nie poprzestanę:)
Cena poszewki - 35zł

I coś co już było....ale było tylko Franulkowe:)
Powstała druga uśmiechnięta kropczasta chmurka:)
Idealna do tulenia...no i skutecznie poprawia humor :)))



Cena poduszki - 35zł:)

Pozdrawiam

Hally



41 komentarzy:

  1. Cudowne! W liskowej poszewce właśnie się zakochałam, zresztą chmurka też niczego sobie - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, szyj:))))Inspiracją były min twoje liski:))))

      Usuń
  2. Pierwsze moje spojrzenie to szukanie tulipanow :):) Suuper podusia z liskiem wyszla Ci :):) Jak i chmurka taka wesola od razu chce sie usmiechnac :) Masz na prawde Fajne pomysly :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zbieram szczenę z podłogi, lis do mnie gada całą gębą. cudowny jest i kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też gada...nie spodziewałam się takiego efektu:)

      Usuń
  4. Fantastyczna ta poszewka! Chyba muszę umyć głowę zimną wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta poszewka. Uwielbiamy liski

    OdpowiedzUsuń
  6. Do chmurek też mam słabość ale lisek mnie powalił!
    Umieram z ciekawości co to za zmiana... uchyl rąbka tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica wyjdzie na jaw w swoim czasie...ale są to zmiany na lepsze...zresztą zaraz napiszę @:)

      Usuń
  7. Pięknie, wiosennie, kropeczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lis super!!! Bardzo mi się podoba:) Wypatruje, jak dół zrobiony, znaczy buźka.
    Ciekawa jestem tych zmian. Zdradzisz coś ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, jak zawsze wszystko szyte "na oko"...no oprócz wymiaru poszewki:P
      A co do zmian to już nie długo wszystko powiem...:))))

      Usuń
  9. Hally Twojego szycia nigdy dość więc bombarduj :) A co do zmian...no wiesz najważniejsze żeby były na lepsze, a ta jest właśnie taka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisek boski, naprawdę cudny :) A zwłaszcza ten pomarańczowy materiał :)

      Usuń
  10. Piękne!Lis wymięka...Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. będą kolorowe sny!:) czekamy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to..już się tyyyyyle wyczekałaś:)

      Usuń
  12. A ja tych zmian jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje projekty są niezwykle oryginale - nawet jeśli "zahaczają" o trendy.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko mi się podoba no wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mogłam tego wpisu nie widzieć?? Cudne te poduchy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)