51 Gwiezdne bliźnięta :) + poduszkowy edit

Obiecałam wczoraj, że dziś pojawi się post szyciowy i słowa dotrzymać muszę chociaż nie 
wszystko co chciałam pokazać jest skończone..

Gwiezdne bliźnięta to dwa identyczne kosze na zabawki.
"Kwadraciaki" o boku 25cm:)))



Z zewnątrz granatowa tkanina w gwiazdki, środek biały:)


   Idealny pojemnik na klocki...


...szmaciane szyjątka...


Albo na cokolwiek innego:)))
Koszt pojemnika o takich wymiarach to 50zł.
Chętnych proszę o kontakt na @

Do kompletu szyją się jeszcze dwie poszewki na poduszki, które pokażę innym razem...

EDIT:

Właśnie skończyłam poszewki....girlanda do kompletu powstała wcześniej....


(jeszcze przed prasowaniem)



Pozdrawiam

Hally

51 komentarzy:

  1. Pojemniki na gwiazdki z nieba...:) Bardzo ładne:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda. Właśnie myślę nad urządzeniem pokoiku dla mojego Stasia. Nie jestem jeszcze zdecydowana na kolory, ale te gwiazdki mają coś w sobie, co przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jak super wyglądają gwiazdki na szarym tle???Będę z nich coś szyła...post wkrótce:)

      Usuń
  3. Piękne :)
    Ja muszę pomyśleć nad pojemnikami na nasz regal, ale pomysłu nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę o takich tkaninowych do naszego regału:)

      Usuń
  4. podoba mi sie ten materiał w gwiazdki.. :) ale nie wiem czy takie kosze sprawdziły by się przy moim synu łobuzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je prać...są praktycznie nizniszczalne...no oprócz białej tkaniny:P

      Usuń
  5. Gwiezdne bliźnięta super! Zestaw idealny:) Moje kolory. I mój pan wąsik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. boski zestaw, super, że wracasz do ż(sz)ycia! :D
    ja czekam aż Pan Prezes skończy podobny pojemnik dla mnie, ale się chyba nie doczekam i będę musiała sama skończyć, chyba, że można podesłać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnęłam się:P Jak nie zrobi do marca to podsyłaj:)

      Usuń
  7. Suuper kosze jak i podusie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pojemniczki! Sama zamówiłam takie materiałowe u blogującej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, Ty byś sama bez problemu takie uszyła:)

      Usuń
  9. Hmmm, właśnie pomyślałam o takiej girlandzie na sesję Młodego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że będzie coś niezwykłego :)
    Jestem zagwiazdkowana geniuszu szyciowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty już coś napiszesz to zawsze się rumienie...a to jeszcze nie koniec gwiazdek:)

      Usuń
  11. Bardzo fajne pojemniki i poduszki też :-) Te gwiazdki są po prostu magiczne :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdki są super...Wikusia myślała że to nasze pojemniki...więc nie mam wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te pojemniki; nigdy się nie zmarnują, najpierw zabawki, potem akcesoria nastolatka, a i ja też bym je do czymś chętnie wypełniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...takie pojemniki są bardzo uniwersalne:))))

      Usuń
  14. ostatnio motyw gwiazdek jest bardzo modny :)
    sama go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię...tak samo jak kropki i zygzaki:P

      Usuń
  15. wszystko piękne! poduszki i pojemniki zachwycają! Mam słabość do girland, szczególnie tak urokliwych, jak Twoje więc mocno przymykałam oczy, żeby zbytnio nie cierpieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam girlandy...są niezwykle urokliwe...:)

      Usuń
  16. Piękne, no piękne! Masz talent :) Chciałabym tak umieć no ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować...ja jeszcze z 3 lata temu też nie sądziłam że potrafię:)

      Usuń
  17. O mamy te same gwiazdki, czekają na "przerobienie" na zasłony do pokoju chłopaków. A tymi pojemnikami mobilizujesz mnie do zapełnienia szafki łazienkowej, bo dawno temu uszyłam jeden, miały być jeszcze trzy, ale jakoś czas szybko leci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wiesz jak to jest....szewc bez butów chodzi...Twoje pojemniki muszą widocznie swoje odczekać:) A zasłony będą świetne:)

      Usuń
  18. A Ty wiesz? Ty wiesz, że Julo za każdym razem jak przechodzi obok koszyka mówi: "piękny ten kosyk mamusiu":D Serio, serio!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najlepszy komplemnet....dziecko szczerze zawsze powie:))))

      Usuń
  19. cudo! Twoje uszytki są co jeden to piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  20. No i weź tu się nie zakochaj w takich cudownościach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne te kosze :) Może bym się skusiła na nie!
    Nie ukrywam również, że tez fantastyczne inspiracja do Twojego przyszłego b... (gwiazdkowy motyw) :) Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, chętnie Wam takie uszyję...a gwiazdkowy motyw brzmi kusząco:))))

      Usuń
  22. świetne pojemniki. gwiazdki są super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej, jakie śliczne! Ja ostatnio upolowałam w sh poszewkę na poduszkę z bardzo podobnego materiału (tylko jasnoszarego w małe, białe gwiazdki). Hubiś ma już z niej nową apaszkę :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)