32 Korona + kostka :))))

Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do uszycia miękkiej korony.
Ale zawsze pilniejsze rzeczy do zrobienia...
W końcu dostałam @ od Karoliny z prośbą o uszycie korony dla Maksia.
Maks to rówieśnik Franulka...zawsze się śmiałyśmy z Karoliną, że są jak bracia.
Mam nadzieję, że kiedyś się poznają.




Korona ma z tyłu wszytą gumkę dzięki czemu naciąga się na dodatkowe 2 cm.
Korony z tasiemkami wydawały mi się zbyt dziewczęce. 
Ale gdy korona już będzie za mała można odciąć gumkę i wszyć tasiemkę.



Korony z dowolnych tkanin można zamawiać @
Koszt to 20-30 zł i jest zależny od użytych tkanin:)

* * *
Dzisiaj jeszcze coś czego już dawno nie było - kostka edukacyjna:)
Całe mnóstwo skojarzeń...


Właścicielem kostki jest mały Mateuszek, stąd literka "M":


Mateusz ma starszą siostrę:


Tata pracuje w jednej z sieci komórkowych...


...a mama w branży gastronomicznej:)

  
Wujek, od którego jest prezent, lubi grać w tenisa:


...a ciocia studiuje architekturę:)


Mam nadzieję, że kostka się spodoba:)
Kostki również można zamawiać, koszt to 40zł.

Pozdrawiam

Hally


32 komentarze:

  1. Zazdroszczę umiejętności :) Widać ile serducha w każdą rzecz wsadzasz :) Piękna korona :)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam takie kostki. Moja córeczka Hania też jest posiadaczką jednej. To piękny prezent i jednocześnie pamiątka. Halinka szyje bardzo starannie. Taka kostka to małe dzieło sztuki. Polecam :)))))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuda!! Już się nie mogę doczekać aż paczuszka do nas przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kostka mistrzostwo :-))
    ale takie korony to musze uszyć :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Korona wspaniała :) a kostka - wiadomo - majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda w tej koronie.
    Król Franus I:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie tak samo podpisałam zdjęcie na fb:P

      Usuń
  7. cudny KRÓL!
    FAJNA KORONA MY MAMY SZYDEŁKOWĄ :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinka Ciekawe co wymyślisz o naszej rodzince, jak zamówię u Ciebie kiedyś kostkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Jaki Franiu duży:) I dla mnie to naprawdę Król w koronie:)
    Korona super. Nie wpadłabym.na gumke. I szyję z 'dziewczyńskimi' tasiemkami;)

    A z kostkami to jestes MIstrzynia!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, wszyj gumki....korona wygodniejsza w zakładaniu...nic się nie odwiąże...:))))

      Usuń
  10. Kostka b.osobista, urocza ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe...na pewno muszą być na niej loga dwóch drużyn piłkarskich tylko nie pamiętam których.....buźka Hani, literka lub imię i na pozostałe dwie coś by się znalazło:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loga Realu i Barcelony tak dla podkreślenia naszego "włoskiego małżeństwa" mimo, że drużyny z Hiszpanii ale tu o te wieczne walki chodzi ;))))

      Usuń
  12. Ja również pałam się ostatnio rękodziełem. Zapraszam na http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/ na tiulowe pompony. Świetne do pokoi dziecięcych.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze świetne! Franio jak urósł - no boski jest :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejuśku! Korona jest świetna! Chyba zamówię taką na roczek mojego Julka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jagodowy król :)
    kostki są bajeczne - szacun misterną robotę z telefonem i sztućcami :D
    ps piszę zaraz do Ciebie z podpowiedzią balonową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały król :) U nas by się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)