54 Po słonecznej stronie szycia :))))

Na początek weekendu...
tak z rana coś do kawy...
trochę słońca:)))
Jedna z moich ulubionych tkanin w połączeniu ze spokojną szarością:))))



Zestaw, w sumie jego część, powstał na zamówienie Karoliny z bloga Świat według Maksa
W skład zestawu wchodzą dwie duże poduszki 50x50, dwukolorowe:))


I duży kosz na zabawki:)
Kosz ma wymiary około 40x30cm, uszy ze skaju (fatalnie się to szyło) a w środku miękką ocieplinkę:)




Myślę, że kosz bez problemu pomieści wszystkie zabawki Maksa.
A przynajmniej ich sporą część:))))
Dla porównania foto poranne z Franulkiem:P


Koszt kosza to 80-90zł i jest zależny od kosztu tkanin.
Przesyłka 12zł. 
Chętnych proszę o kontakt na  hally84@interia.pl

Pozdrawiam

Hally


54 komentarze:

  1. Oj z Karoliną już nie raz mamy podobne myśli ;) Też mnie ostatnio naszło na kolor żółty ;) Rzeczy przecudne ;) Może i ja się zdecyduje na taki kosz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbys się zdecydowała daj znać:) A Karolina dobrze pomyślała:))))

      Usuń
  2. jak słonecznie! zupełnie jak wiosna za oknem :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny taki kosz! Może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten wzór :) w różnych kolorach prezentuje się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też...mi podoba się jeszcze czerwony i błękitny:)

      Usuń
  5. Jednak z wypełnieniem ! :)) On jest prostokątny... a ja myślałam, że na bazie koła ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostokątny:) I z tą wielkością musi być wypełnienie inaczej klapnie:P

      Usuń
  6. Widzę, że już powoli zaczynacie wiosnę przywoływać;)
    Kosz super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory! Od razu ma się wrażenie, że jakoś bliżej do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak pięknie słonecznie od rana :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper podusia jak i kosz :):) A synus Slodki :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny, a już Farnek z kosza to przefantastyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wzór i kolor:) Kosz chodzi mi po głowie. A właśnie myślałam, co zrobić żeby nie klapnął;)

    Frania w zestawie nie można kupić ;p?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franulek nie jest w zestawie:P
      A co do kosza to jak masz jakieś pytania to pisz śmiało:)

      Usuń
  12. super kolor - taki wesoły, no i wykonanie świetne :)
    Franio jest kochany :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Franuś chyba coraz bardziej do Wiki robi się podobny. te usta, nos, oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie - tak słonecznie! ....od razu się uśmiechnęłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuć piękną słoneczną wiosnę :D
    Kosz świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie! a skąd jest Pan z wąsem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))))
      A Mr Wasik to moja robota...był do sprzedania ale chętnego nie było więc został:)
      Mogę zrobić podobnego na zamówienie:)

      Usuń
  17. Bardzo fajny ten kosz, chociaż na nasze potrzeby (kilkakrotnie) za mały ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak słonecznie się zrobiło :) Pięknie i takiego słonecznego pięknego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten żółty kolor faktycznie rewelacyjny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. żółty <3
    PS koncepcja kolorystyki kącika dla Ewkowego rodzeństwa mi się klaruje i żółty też tam będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry wybór:)))))Ja też zaczynam na żółty chorować:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ten kosz :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapewniało latem , wakacjami, beztroską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAk tylko go uszyłam od razu miałam skojarzenie z plażą....w sumie idealny z niego kosz plażowy:P

      Usuń
  24. Kosz cudowny! Myślałam o takim szydełkowym ale efekt kolorystyczny byłby marny w porównaniu do Twojego :) I poduchy... same cuda!!! Matko! Nie można Cię zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, uszyj sobie taki:) Zawsze to szybciej niż wydziergać:))))))

      Usuń
  25. Cudowny kosz i ten jego zygzakowaty wzór... pozytywnie, naprawdę pozytywnie :) P.S. dostałam informację z Poznania, że przesyłka dotarła - pięknie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten koszt! Masz talent kobieto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam podobne dwa kosze (w sensie, że z materiału i duuuże, ale nie są tak ładne, jak Twój) kupione w jysku, myślę, że dla dzieci to świetne rozwiązanie na zabawki:) napewno Twój kosz będzie miał wzięcie, bo świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)