25 Tuning wózka dla lalek:)

Napisała do mnie moja czytelniczka czy bym nie uszyła nowego pokrowca do wózka dla lalek...bo ten co był jest strasznie różowiasty a one za różowym nie bardzo...no i zniszczył się trochę a wózek ulubiony, bo skrętny, lekki. Zgodziłam się w ciemno...lubię wyzwania więc czemu nie.
Efekt zaskoczył mnie samą.




Mam nadzieję, że małej właścicielce nowe image wózka się spodoba:)
Pokrowiec brązowy w białe groszki z zieloną lamówką. Tył gładki brązowy.
W środku miękka ocieplinka dzięki czemu pokrowiec jest sztywniejszy:)






I drugi - dla kontrastu jaśniejszy:)
Z jednej strony żółto-biały szewron, tył gładki.
Brązowa lamówka.






Tak wózek prezentuje się w oryginalnym wydaniu:


Mnie najbardziej podoba się wersja pierwsza....czekoladowa:)
A Was która najbardziej przekonuje????

PS. Dziękuję Magdzie i jej córce Hani za wypożyczenie wózka do zdjęć:))))
Dzieci oddadzą go raczej niechętnie...

Pozdrawiam

Hally



25 komentarzy:

  1. Albert zadowolony:) Brąz do różu pasuje fajnie. Ale obie wersje brawo za wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie przepadam za brązem to w tym przypadku jednak ta wersja bardziej przypadła mi do gustu, chyba ten brąz lepiej z różem wygląda niż żółty.
    Tak poza tym to u mnie mnóstwo rzeczy do przeróbek by się znalazło więc chętnie bym Cie przygarnęła na jakiś czas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba ładne, ale pierwszy boski! :)

    Skoro dzieci niechętne do oddania to kup taki koniecznie i dokonaj tuningu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje Suuper Ci wyszly :):) Spisalas sie na 6 :):) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne to! jej,moja większa też ma takie brzydkie coś na kółkach,może też uszyję jej nowe ubranko na wózek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Liczy się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza wersja nie do pobicia, rewelacja i wozek jakby nowy i cieplejszy :) brawo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta brązowa jednak ładniejsza choć żółta też śliczna :) Ale ciemny kolor przy zabawie maluchów ma dodatkowy plus nie widać zabrudzeń :)
    Super pomysł jak kiedyś będziemy mieć taki różowy cud to napiszę do Ciebie od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez porównania, teraz wózek prezentuje się pięknie i stylowo :) Bosko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja..jak zwykle...ale tym razem wyjątkowo nie uprzedzilas mnie:) ja nasz juz podrasowalam jakiś czas temu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę te kolory gryzą się jak dla mnie np. z tymi różowymi rączki...ja bym połączyła brąz z fioletem albo szary z filoletem, mi tym razem to zestawienie kolorystyczne nie leży...ale samo wykonanie....szacunek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wersja żółta totalnie mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekolada w kropki z tym różem wygląda naprawdę fajnie, ale co by nie mówić, to oba siedziska są rewelacyjne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brąz w groszki z zielenią - szał!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie - nowe "pokrowce" o niebo lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hally jak zawsze rewelacja! Brąz the best, ja ostatnio mam apetyt na brązowo-różowo-kremowe zestawienia. Pojęcia nie mam czy to pasuje ale mi się podoba :))) A wiesz co? Wózek możecie trzymać aż się znudzi. Nie ma problemu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)